محرومیت‌زدایی بنیاد برکت از چاروسا و دیشموک

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخش‌های چاروسا و دیشموک به عنوان پایلوت در محرومیت‌‌زدایی به بنیاد برکت معرفی شده و قرار است در این راستا طرح‌هایی اجرایی شود.
کد خبر: ۲۶۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ 18 July 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، پژمان نیک‌اقبالی صبح امروز در حاشیه سفر مسؤولان بنیاد برکت به بخش‌های چاروسا و دیشموک از سرمایه‌گذاری این بنیاد در اجرای کارهای عمرانی و زیربنایی در این بخش‌ها خبر داد و اظهار داشت: در جلسه‌ استاندار با بنیاد برکت شرح کاملی از وضعیت بخش‌های محروم استان ارائه و خواستار سرمایه‌گذاری بنیاد در محرومیت‌زدایی از این بخش‌ها شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به اینکه در استان سه منطقه سیلاب کلووار، دیشموک و چاروسا از لحاظ محرومیت عمق بیشتری دارند و تمایل بنیاد برکت برای کمک از صفر تا 100 دیشموک و چاروسا جهت خدمات‌رسانی معرفی شد.

وی با بیان اینکه بنیاد برکت منشأ کارهای خوبی در ساخت مساجد،مدارس،امور زیربنایی و اقتصادی دارد افزود: با توجه به اینکه دیشموک و چاروسا از جمعیت بیشتری نسبت به سایر مناطق محروم استان برخوردار بودند به عنوان پایلوت انتخاب شدند.

نیک‌اقبالی تصریح کرد: پتانسیل‌های این بخش‌ها معرفی و قرار شد مسؤولان بنیاد برکت طی بازدیدی از نزدیک در جریان نیازمندی‌ها و مطالبات قرار گیرند که امروز حضور پیدا کردند.

این مسؤول بازدید بنیاد برکت از دیشموک و چاروسا را مقدمه‌ای برای انعقاد تفاهمنامه و تصویب طرح‌های این بنیاد در سفر هیأت دولت دانست و گفت: پیشنهادهایی برای کار در بخش اقتصادی و زیر بنایی با احصاء مشکلات دستگاه‌ها جمع‌آوری و ارائه شده و قرار است در این بازدید اولویت‌های مناطق انتخاب شود.

وی از احداث خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های سلامت و مراکز بهداشتی و درمانی، احداث مدارس روستایی، سالن‌های ورزشی، جاده ارتباطی و راه‌های روستایی، احداث سیل‌بند و کانال‌های هدایت، ساخت مساجد، فرهنگسرا به اولویت‌های مورد نظر در این بخش‌ها نام برد و تصریح کرد: آبرسانی، پایداری برق با احداث شبکه و ایستگاه فوق توزیع و اجرای طرح‌های گردشگری و منابع طبیعی از دیگر پیشنهادهایی است که در جهت رفع محرومیت‌ از بخش‌ها به بنیاد برکت ارائه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار