شهرداری کرج کمیته پدافند غیرعامل را راه‌اندازی کند

کد خبر: ۲۶۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 18 July 2016


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز گفت: شهرداری کرج کمیته پدافند غیرعامل را راه‌اندازی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدشهاب‌الدین حسینی بعد از ظهر امروز در نشست شورای پدافند غیرعامل البرز اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که قرار است در حوزه پدافند غیرعامل در استان البرز انجام شود تشکیل کمیته پدافند غیرعامل توسط شهرداری کرج است.

وی ادامه داد: در این راستا لازم است تا شهرداری با تشکیل این مهم ساختار کمیته‌ای خود را به استانداری معرفی کند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین تهدیدات مربوط به فضای سایبری است که در این حوزه نیز باید اقدامات اساسی انجام شود.

حسینی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان باید در خصوص پدافند غیرعامل و اقدامات قبل انجام در این حوزه اقدامات لازم را انجام دهند افزود: ارائه آموزش‌ها در این حوزه به کاربران از مهم‌ترین اقدامات برای تحقق اهداف مورد نظر در زمینه پدافند غیرعامل است.

وی یکی از مهمترین وظایف اصلی پدافند غیرعامل را پایش تهدیدها عنوان کرد و بیان داشت: در این راستا باید به آموزش‌های همگانی روی بیاوریم و بخش مهمی از فعالیت‌های ما در این حوزه آشنا کردن قشرهای مختلف مردم با تغییر تهدیدات دشمن است.

حسینی در ادامه سخنان خود به به تشکیل کمیته پدافند غیرعامل توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: تشکیل این مهم از برنامه‌های اولویت‌دار پدافند غیرعامل استان است.

به گفته وی این کمیته وظایف متعددی از جمله طرح جامع پدافند غیرعامل شهر، تهیه تدوین طرح مدیریت بحران شهر، طراحی الگوی جامع تخلیه و جابه‌جایی و اسکان اضطراری جمعیت و .... را دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار