همراهی سازمان‌های بیمه‌گر لازمه بقا و تحول نظام سلامت است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: همدلی و همراهی سازمان‌های بیمه‌گر لازمه تداوم و بقا و تحول نظام سلامت است.
کد خبر: ۲۶۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 19 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سیدحسین داودی اظهار کرد: از آنجائی که طرح تحول نظام سلامت مهمترین رویکرد اجتماعی دولت تدبیر و امید است و در طول دوران بعد از انقلاب شاید بتوان به جرات گفت گسترده‌ترین حمایت از این حوزه چه به لحاظ معنوی و چه به لحاظ مادی در این دوره  صورت پذیرفته که همکاری و تعامل سازمان‌های بیمه‌گر نقش بسیار مهم و به‌سزایی در حفظ و تداوم و بقای تحول نظام سلامت دارد.  
 
وی در خصوص مطالبات دانشگاه علوم پزشکی از سازمان‌های بیمه‌گر ضمن تقدیر و تشکر از این سازمان‌ها و به‌خصوص سازمان بیمه خدمات سلامت که از ابتدای سال تاکنون به‌خصوص در یکی دو ماه اخیر تعامل خوبی با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان جهت کاهش مطالبات داشته گفت: طرح تحول نظام سلامت از زمان شروع تاکنون با رضایتمندی بسیار بالای مردم همراه بوده است و قطعا دانشگاه‌ها بدون  همدلی همراهی مطلوب سازمان‌های بیمه‌گر در ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم دچار مشکل خواهند بود.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان افزود: باتوجه به گستردگی خدمت از پایین‌ترین سطوح در مراکز بهداشتی درمانی روستایی و شهری گرفته تا سطح بیمارستان فوق تخصصی در دانشگاه‌های علوم پزشکی و همچنین گسترش بیمه همگانی، سبب گردیده که میزان مطالبات دانشگاه‌ها از سازمان‌های بیمه‌گر به لحاظ ریالی  رقم بزرگی را به خود اختصاص دهد .
 
داودی مطالبات دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از سازمان‌های بیمه‌گر را بدین صورت عنوان کرد: تا پایان سال 94 مطالبه دانشگاه از سازمان‌های بیمه‌گر مبلغ  147 میلیارد 507 و  میلیون تومان می‌باشد که از این مبلغ  104 میلیارد  و 806 میلیون تومان از بیمه سلامت و 23 میلیارد و 203 میلیون تومان از تامین اجتماعی می‌باشد.
 
وی عنوان کرد: در سال 95  از ابتدای سال تا پایان خردادماه نیز مطالبات بیمه‌ای 34 میلیارد و 924 میلیون تومان می‌باشد که جمعا مطالبات دانشگاه از سازمان‌های بیمه‌گر از سال 94 تا پایان خرداد ماه سال جاری مبلغ 183 میلیارد و 431 میلیون تومان می‌باشد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: امیدواریم سازمان‌های بیمه‌گر با پیگیری‌های لازم جهت جذب منابع مالی ماندگار و پرداخت به موقع مطالبات، ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات که در نهایت موجب رضایتمندی بیشتر مردم خواهد شد را فراهم نماید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار