یزد میزبان مسابقات بین المللی جامعه القرآن کشور

رییس شعبه مرکزی جامعه القرآن یزد از برگزاری جشنواره بین المللی مسابقات جامعه القرآن سراسر کشور در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ 21 July 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا کارگر گفت: هیجدهمین دوره جشنواره بین المللی مسابقات قرآنی، علمی، هنری و ورزشی شعب جامعه القرآن سراسر کشور در بخش برادران به میزبانی یزد از 11 تا 14 مرداد ماه امسال برگزار می شود.
وی ادامه داد: این مسابقات در رشته های مختلف حفظ ، قرائت و ترتیل و در دو مقطع سنی شکوفه ها (زیر 16 سال) و بزرگسالان (بالای 16) برگزار خواهد بود.
این مسئول اظهار داشت: شکوفه ها در رشته های حفظ سه جزء، 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل، حفظ جزء 30و قرائت نماز و همچنین در رشته ترتیل و اذان با هم به رقابت می پردازند.
کارگر ادامه داد: مسابقات در مقطع سنی بزرگسالان در رشته های حفظ 10 جزء، 20 جزء، حفظ کل، قرائت، ترتیل و رشته های حفظ 10 جزء ویژه مدیران، اساتید و کارکنان شعب و حفظ 10 جزء ویژه روشندلان، جانبازان و معلولان برگزار خواهد شد.
دبیرستاد مرکزی هجدهمین دوره جشنواره بین المللی مسابقات جامعه القرآن کشور گفت: مسابقات ورزشی شامل رشته های دارت، فوتبال دستی، تنیس و فوتسال برای شکوفه ها و فوتسال، تیراندازی و طناب کشی برای بزرگسالان برگزار خواهد شد.
کارگر وی با اشاره به رشته های پژوهشی و هنری اظهار کرد: رشته طرح آموزشی برتر، کسانی که ایده نو و قابل اجرا در شعب موسسه را دارند طرح آموزشی خود را به صورت کامل و تدوین شده به دبیرخانه مرکزی مسابقات در قم ارسال کرده اند.
وی گفت: مقاله نویسی شامل آسیب شناسی آیین نامه آموزشی موسسه، بایدها و نبایدهای طرح تخصصی حفظ یکساله، بهترین روش تثبیت محفوظات، بایدها و نبایدهای سبک زندگی یک فرد قرآنی و خاطره نویسی قرآنی است.
این مسئول همچنین به برگزاری وبلاگ نویسی و طراحی پوستر شامل وبلاگ و پوستر مخصوص شعب و وبلاگ های تخصصی قران و اهل البیت (ع) اشاره کرد .
کارگر خاطر نشان کرد: شرکت عموم مردم برای تماشای مسابقات قرائت و ترتیل قاریان بلند آوازه ایران در سالن آمفی تئاتر دانشگاه یزد و سالن اختتامیه آزاد است .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار