بسته ورزشی تابناک تبریز"

جشن رونمایی پیراهن تراکتورسازی برگزار می‌شود/فرناندز:قبل آمدن به ایران با نکونام صحبت کردم/ پرسپولیس در ارومیه اردو برپا می کند/بازیکن ماشین سازی کاندیدای برترین بازیکن لیگ یک فوتبال

اخبار کوتاه از ورزش استان را هر روز از بسته خبری ورزشی تابناک تبریز بخوانید.
کد خبر: ۲۶۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸ 21 July 2016
جشن رونمایی پیراهن تراکتورسازی برگزار می‌شود

 پس‌ از اینکه سرخ‌پوشان خود را مهیای شروع لیگ برتر کرد و از هفته آینده رقابت‌های خود را برای فصل جدید لیگ برتر آغاز می‌کند، باشگاه تصمیم گرفت تا جشن پیراهن تیم تراکتورسازی را برگزار کند.

در این راستا جشن پیراهن تیم تراکتورسازی از ساعت 20 الی 22 روز شنبه در سالن 6 هزارنفری پور شریفی تبریز برگزار می‌شود.

در این مراسم که با حضور مسئولان و هواداران برگزار می‌شود، پیراهن جدید تیم برای فصل جدید رونمایی خواهد شد.


دروازه‌بان جدید تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز:قبل آمدن به ایران با نکونام صحبت کردم



مانوئل فرناندز دروازه‌بان پیشین لاکرونیای اسپانیا که با استقبال پرشور هواداران ماشین‌سازی مواجه شده بود، اظهار کرد: قبل از اینکه به ایران بیایم درباره ایرانی‌ها و میهمان نوازیشان شنیده بودم، اما حضور هواداران ماشین‌سازی و استقبال گرمشان در فرودگاه تبریز غافلگیرم کرد.

وی تصریح کرد: نکونام از خوبی‌های ایرانی‌ها و تبریزی‌ها برایم گفته بود و زمینه ذهنی خوبی از ایران و شهر تبریز داشتم و با دیدن هواداران ماشین‌سازی و شور و حالشان خوشحال شدم.   

فرناندز اضافه کرد: خطیبی هم برایم توضیح داده بود که در آذربایجان رنگ تیم‌ها فرقی ندارد و فوتبال‌دوستان همه تیم‌های تبریز را دوست دارند و تشویق می‌کنند.

دروازه‌بان ماشین‌سازی ضمن ابراز خوشحالی از پیوستن به این تیم خاطرنشان کرد: وقتی شنیدم آندو با ماشین‌سازی قرارداد بست برای آمدن به این تیم پرطرفدار مصمم‌تر شدم.

وی که سابقه 145 بازی در لیگ یک و دو لالیگا را دارد، گفت: امیدوارم دروازه‌بان مطمئنی برای تیم ماشین‌سازی و رفیق خوبی برای هواداران باشم.

 پرسپولیس در ارومیه اردو برپا می کند

اعضای تیم پرسپولیس در تعطیلات 30 روزه لیگ در آذربایجان اردو می زنند.

تیم فوتبال پرسپولیس در تعطیلات چند هفته آینده لیگ به شهر ارومیه سفر خواهد کرد و اردوی یک هفته ای در آنجا برگزار می کنند.

بر اساس این گزارش ، مسابقات لیگ برتر بعد از هفته چهارم برای برپایی اردیو تیم ملی حدود 30 روز تعطیل می شود.

 رونمایی از سه کاندیدای برترین بازیکن لیگ یک فوتبال/عکس
:

نام سه بازیکن برتری که قرار است از بین آنها برترین بازیکن لیگ یک معرفی شود مشخص شد.
پیمان رنجبر از شهرداری اردیبل، امیر زلیکانی از صنعت نفت آبادان و امین قاسمی نژاد از ماشین سازی سه بازیکنی هستند که از آنها در کانال های غیر رسمی به عنوان نفرات اصلی کاندید برای برترین بازیکن لیگ یک اسم برده می شود.




اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار