طرح توسعه مکان های تفریحی بانوان در آستارا

سجاد موسوی روز چهارشنبه در جمع مشاوران امور بانوان ادارات آستارا افزود: بانوان همواره در موقعیت های مختلف اجتماعی نقش اساسی و کلیدی خود را به نحو شایسته ای ایفا می کنند
کد خبر: ۲۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶ 22 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، سجاد موسوی روز چهارشنبه در جمع مشاوران امور بانوان ادارات آستارا افزود: بانوان همواره در موقعیت های مختلف اجتماعی نقش اساسی و کلیدی خود را به نحو شایسته ای ایفا می کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور بانوان در دوران هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی مصداقی از تلاش های جهادگرانه این قشر در راستای اعتلای ارزش های نظام محسوب می شود ، اضافه کرد: شورای اسلامی شهر هیچ وقت خود را بی نیاز از مشاوره های بانوان متخصص و کاردان ندانسته است چرا که ظرافت کاری این قشر در بسیاری از مواقع گره گشای امور عمرانی و فرهنگی بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال همدلی و همزبانی ، شورای اسلامی شهر قدم های مثمر ثمری را برای توسعه مکان های گردشگری و تفریحی شهرستان برخواهد داشت ، اظهار کرد: با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری آستارا مجموعه فرهنگی ، ورزشی و تفریحی در حاشیه جاده کمربندی آستارا به اردبیل و در زمینی به مساحت هفت هزار و 700 متر مربع ساخته می شود.

موسوی با اشاره به سرمایه گذاری 100 میلیارد ریالی بخش خصوصی برای این طرح گفت: در این طرح احداث استخر سرپوشیده برای بانوان در نظر گرفته شده است.

رییس شورای اسلامی آستارا ایجاد پارک بانوان ، نامگذاری میدانی به نام عفاف و حجاب و توسعه طرح سالمسازی دریا را از جمله مهم ترین برنامه های شورای اسلامی برای بانوان در سال جاری عنوان کرد.

در این نشست تعدادی از مشاوران امور بانوان ادارات آستارا توسعه بیش از پیش مکان های ورزشی و گردشگری ، شناسایی زنان توانمند در بخش های مختلف ، برگزاری محافلی با محوریت ارتقای مهارت های زندگی و توسعه و تجهیز پارک کودک را خواستار شدند.

در این آیین 29 نفر از مشاوران امور بانوان ادارات آستارا توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری آستارا تجلیل شدند.

شهرستان 86 هزار نفری آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار