ضرورت تدوین برنامه مناسب غنی سازی اوقات فراغت

کد خبر: ۲۶۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 26 July 2016


بخشدار چهارباغ گفت که تدوین برنامه های مناسب و جامع برای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان ازمهم ترین شیوه های مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی است.

به گزارش ایرنا محمدرضا شعبانی روز سه شنبه در دومین جلسه غنی سازی اوقات فراقت جوانان و نوجوانان از عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ در بخش چهارباغ انتقاد کرد و گفت: ارزش گذاری و برنامه ریزی برای پرکردن ساعات فراغت فراغت جوانان و نوجوانان درجامعه ضروری است.

وی در ادامه افزود: یکی ازمهمترین وتاثیر گذارترین ادارات در امرغنی سازی اوقات فراغت جوانان ونوجوانان اداره ورزش وجوانان است که می تواند باارائه برنامه ها و امکانات، زمینه خوبی را برای جوانان ونوجوانان درروستاها وشهرها فراهم کند.

شعبانی تاکید کرد: متاسفانه نه تنها این اداره رسالت کاری خودرا فراموش کرده حتی خود را برای حضوردرجلسات نیزبه زحمت نمی اندازد.

شعبانی وضعیت فضای ورزشی در بخش را ناکافی و نامناسب برشمرد وتاکید کرد وگفت با توجه پتانسیل و بسترهای مناسب دربخش چهارباغ می بایست تمامی دستگاه های متولی پای کارآمده و برای مناسب سازی این فضا برای ایجادانگیزه قشرجوان درروستاها وشهراین بخش اقدام جدی به عمل آورد.

بخشدار چهارباغ تاکید کرد: اوقات فراغت از موضوعات مهمی است که دغدغه های اصلی مدیران و مسئولان است و مشارکت همه دستگاه های اجرایی برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان در بخش چهارباغ امری ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار