کلینیک فیزیوتراپی مجتمع پیامبر اعظم بندرعباس افتتاح شد

کلینیک فیزیوتراپی مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مرکز بیماریهای خاص «ابوریحان» آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۲۶۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 27 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهدی حسنی آزاد رئیس مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس گفت: از این پس در این مرکز فیزیوتراپی، با استفاده از تعرفه درمانی دولتی و قرارداد با همه بیمه ها خدمات درمانی انجام می پذیرد. در حال حاضر این مرکز در شیفت صبح ارائه خدمت می کند و در صورت نیاز بیماران در شیفت عصر نیز فعال خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: تجهیزات مورد استفاده در این کلینیک شامل دو بخش الکتروفیزیولوژِی و تمرین درمانی است؛ دستگاه های لیزر، مولتی استیمولاتور، اولتراسوند، IR، هات پک و تراکشن در بخش اتروفیزیولوژی مستقر است و تجهیزاتی از جمله دوچرخه ثابت، تردمیل، شولدرویل، پارالل بار، فرم ساسپنتن و صندلی کواد ریسپس در بخش تمرین درمانی مستقر است.
 
افتتاح کلینیک تخصصی پوست در مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس
 
دکتر سید حسین داودی گفت: کلینیک تخصصی پوست با متراژ ۲۴۰ متر مربع واقع در ضلع غربی مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم بندرعباس شامل ۳ اتاق جراحی معاینه،آموزشی و اساتید است و ۳ پزشک متخصص عضو هیئت علمی دانشگاه و عضو انجمن متخصصین پوست در این مرکز مشغول طبابت هستند.
 
وی تصریح کرد: خدماتی از جمله لیزر درمانی، برداشتن خال، کیست، زگیل و تمامی ضایعات خوش خیم و بد خیم پوستی در این کلینیک با تعرفه دولتی ارائه می گردد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: تجهیزات خریداری شده و مورد استفاده در این کلینیک شامل دستگاه کرایو، نوردرمانی، کوتر، RF و تخت جراحی است و بزودی دستگاه لیزر نیز به این تجهیزات اضافه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار