حضور خدام «حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)» در یزد

مسئول کانون فرهنگی ـ هنری وحدت یزد از حضور خدام حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) در جشن ویژه دهه کرامت در مسجد محمدیه یزد خبر داد.
کد خبر: ۲۷۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 01 August 2016
به گزارش تابناک یزد،راضیه بیگی اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت ویژه برنامه‌هایی در استان برگزار می‌شود که به همت این کانون جشنی با حضور خدام حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این برنامه روز سه شنبه ۱۲ مردادماه ساعت ۱۸ در مسجد محمدیه یزد واقع در بلوار دهه فجر، خیابان شهدای مریم آباد، کوچه شهید رحمانی همراه با قرعه کشی اسامی رضا، معصومه و فاطمه برگزار می‌شود.
بیگی افزود: علاقه‌مندان برای حضور در قرعه کشی می‌توانند کدملی خود را به شماره ۳۰۰۰۸۹۴۰۳۵۱۱۳۷ پیامک نمایند.
مسئول کانون فرهنگی هنری وحدت یزد از برگزاری دوره‌های مختلف در طول سال در این کانون خبر داد و گفت: کلاس‌های حلقه صالحین، روزهای سه شنبه احکام و مشاوره ویژه بانوان در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: همچنین ویژه برنامه‌هایی به مناسبت روزهای خاص در این کانون برگزار می‌شود که قرائت قرآن در ماه رمضان، جشن و تجلیل از حجاب برتر به مناسبت هفته عفاف و حجاب، ویژه برنامه شب‌های احیا و...از جمله این برنامه‌هاست.
بیگی تصریح کرد: برنامه‌ای با عنوان مقر کتاب نیز در این کانون در حال اجراست که در راستای این طرح خانواده‌ها کتاب‌های مورد علاقه خود را به امانت می‌گیرند و بعد از مطالعه به کانون برگردانده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار