استاندار کرمانشاه:

سامانه گرمسیری از مهمترین طرح های استان است

استاندار کرمانشاه گفت: سامانه گرمسیری از مهمترین طرح های استان است که از روزی به کرمانشاه آمده ام آنرا با جدیت مورد پیگیری داده ام.
کد خبر: ۲۷۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 10 August 2016


به گزارش تابناک؛ دکتر اسداله رازانی در جلسه کارگروه آب و کشاورزی استان که با حضور اعضا در محل سالن جلسات استانداری تشکیل شد افزود: اجرای این طرح مورد توجه جدی دولت قرار دارد و برای اجرای آن شرایط مناسبی فراهم شده است.
وی اظهار داشت: طی چند مدت گذشته پیگیری های لازم برای تسریع در اجرای این پروژه بسیار مهم با وزارتخانه های ذیربط صورت گرفته و به عنوان نماینده عالی دولت در استان به این پروژه نگاه ویژه دارم زیرا یکی از طرح هایی است که منجر به تحول بسیار خوبی در استان خواهد شد.
وی بیان داشت: باید با جدیت و نگاه ویژه این پروژه را پیگیری کنیم و دستگاه های ذیربط در این زمینه وظیفه بسیار مهمی برعهده دارند.ا
استاندار کرمانشاه همچنین در ادامه سخنان خود از این پروژه به عنوان پروژه ای تاثیرگذار برای کل کشور یاد کرد و گفت: استان کرمانشاه که در طول چند ین سال با مشکلاتی مواجه بوده استحقاق اجرای چنین پروژه ایی را دارد و باید با پیگیری و تلاش گسترده این پروژه را به عنوان یک پروژه تاثیرگذار مورد توجه قرار دهیم.
دکتر رازانی تصریح کرد: این پروژه را همچنان مورد توجه و پیگیری قرار خواهیم داد و برای تسریع در اجرای آن مهمترین بحث کارگروه آب و کشاورزی را به این پروژه اختصاص می دهیم و این کارگروه نیز هر دو هفته یکبار تشکیل خواهد شد که مدیران عضو باید با ارائه نظرات کارشناسی به پیشبرد و توسعه این طرج کمک کنند.
وی همچنین با اشاره به ظرفیت های مهم در بخش کشاورزی استان گفت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه استانی مستعد در بخش کشاورزی است باید تلاش ویژه ای در جهت شناسایی و به فعلیت درآمدن این ظرفیت ها صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار