"از پیله تا پرواز"، حسن ختام جشنواره فیلم رضوی در یزد

کد خبر: ۲۷۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 11 August 2016
به گزارش تابناک یزد، از پیله تا پرواز به عنوان آخرین فیلم کوتاه یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و داستانی رضوی در یزد اکران شد.

 سانس پایانی اکران آثار یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد در پردیس سینمایی تک یزد برگزار شد.

در این بخش فیلم داستانی "قمار باز" به عنوان نخستین فیلم سانس آخر اکران شد، این فیلم با 21 دقیقه زمان توسط "کریم لک‌زاده" از شیراز کارگردانی شده ست.

"گچ" عنوان دومین فیلمی است که در بخش پایانی جشنواره اکران شد، این فیلم را "محمد صادقی" از مشهد کارگردانی کرده است، گچ با 22 دقیقه زمان در بخش داستانی جشنواره شرکت داده شده بود.

سومین فیلم اکران شده در سانس آخر جشنواره، فیلم کوتاه مستند "اشکو" بود که کارگردان این فیلم "فرودس خسروی‌نژاد" است، این فیلم را خسروی نژاد با 22 دقیقه زمان به بخش مستند جشنواره ارسال کرده است.

"قارلی داملار" عنوان فیلم تحسین شده توسط تماشاگران بخش پایانی اکران آثار است، این فیلم را "هایده مرادی" از اردبیل کارگردانی کرده است، "قارلی داملار" 28 دقیقه است.

در این بخش همچنین فیلم کوتاه "امضا" به کارگردانی "محمد ثریا" از  تهران اکران شد، این فیلم 16 دقیقه‌ای در بخش داستانی جشنواره شرکت داده شده است.

آخرین فیلمی که در یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد اکران شد، فیلم "از پیله تا پرواز" ساخته "محمدعلی یزدان پرست" از کاشان است، این فیلم 25 دقیقه زمان دارد و از بخش مستند جشنواره اکران شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار