علاءالدین بروجردی :

گزارش کمیسیون از برجام تا یک ماه آینده آماده و به صحن علنی ارسال می شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: گزارش کمیسیون از برجام تا یک ماه آینده آماده و به صحن علنی ارسال می شود.
کد خبر: ۲۷۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 13 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،علاءالدین بروجردی  در خصوص تهیه گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از اجرای برجام گفت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی کمیسیون امنیت، هر6ماه یکبار باید گزارشی از اجرای برجام به صحن علنی ارائه دهد.

نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس  شورای اسلامی  افزود: بر این اساس قرار است هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جهت تکمیل گزارش، بازدید میدانی از تاسیسات هسته ای نطنز و فردو داشته باشند و به استان های اصفهان و مرکزی سفر داشته باشند. این سفر دوشنبه هفته آینده انجام خواهد شد.


بروجردی خاطر نشان کرد: همچنین از 10 ارگانی که اجرای برجام به آنها مرتبط می شد خواسته ایم تا گزارش ها خود را به کمیسیون ارائه دهند از آنجایی که هنوز گزارش نیمی از ارگان ها به دست ما نرسیده است تکمیل و ارائه گزارش کمیسیون به صحن علنی ممکن نیست.

وی  با بیان اینکه منتظر تکمیل شدن گزارش این کمیسیون از برجام است،تاکید کرد: به نظر می رسد حداکثر تا یک ماه دیگر گزارش تکمیل و به صحن علنی ارائه خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار