2700 واحد مسکن مهر در اردبیل تکمیل می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با بهره‌برداری از 2 هزار و 700 واحد مسکن مهر تا پایان سال‌جاری، پرونده مسکن مهر در سطح استان اردبیل بسته می‌شود.
کد خبر: ۲۷۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 14 August 2016

به گزارش تابناک اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، خلیل محبت‌خواه در بازدید از شهرک‌های مسکن مهر اردبیل اظهار کرد: بیش از 50 هزار واحد مسکن مهر با استفاده از تسهیلات ویژه این طرح در استان احداث شده و کلیه کاربری‌ها و فضاهای عمومی اعم از بهداشتی، انتظامی، مذهبی، فرهنگی، آموزشی و... جانمایی شده است.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از دو هزار و 700 واحد مسکن مهر باقی‌مانده تا پایان سال‌جاری، پرونده مسکن مهر در سطح استان اردبیل بسته می‌شود.

مدرکل راه و شهرسازی استان گفت: تعداد هشت باب مسجد در شهرک‌های مسکن مهر استان تعریف شده که در حال حاضر چهار باب از این مساجد به بهره‌برداری رسیده و چهار باب دیگر در حال اجراست.

محبت‌خواه از ساخت مدارس در این شهرک‌ها خبر داد و افزود: مدارس تعریف شده در شهرک‌های مسکن مهر استان تا پایان مرحله اسکلت از محل اعتبارات راه و شهرسازی و مابقی مراحل ساخت از محل اعتبارات استانی احداث می‌شود.

وی به مشکل پیش آمده در تکمیل و تحویل واحدهای فاز دوم پروژه وحدت اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: متأسفانه به علت اختلافات پیش آمده بین این اداره کل و پیمانکار مربوطه این پروژه وارد یک سیر قضایی شده و پرونده در حال حاضر در مراجع قضایی است که منتظر رأی صادره هستیم.

محبت‌خواه تعداد این واحدها را 528 واحد عنوان کرد و گفت: بیت‌المال و آورده متقاضیان مورد بحث است و ما قویاً مدافع حق و حقوق مردم هستیم تا پایمال نشده و رأی مراجع قضایی هر چه باشد این اداره کل به آن تمکین می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار