معاون حقوقی رئیس جمهور:

یکی از توفیقات دولت، بهسازی رابطه بین دولت و روحانیت است

معاون حقوقی رئیس جمهور یکی از توفیقات دولت را بهسازی رابطه بین دولت و روحانیت عنوان کرد.
کد خبر: ۲۸۵۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸ 27 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌ مجید انصاری، معاون حقوقی رئیس جمهور ظهر شنبه در دیدار با امام جمعه قزوین موضوع امنیت را بسیار مهم و ضروری دانست و اظهار کرد: با توجه به این‌که منطقه ما دچار آشوب‌های بسیار فراوان است، اهمیت امنیت در کشور بسیار بالاست.

وی گفت: امنیت موجود در کشور خدمت‌رسانی به مردم را آسان‌تر کرده و دولت نیز از برنامه‌هایی که در راستای تقویت امنیت باشد، حمایت و پشتیبانی می‌کند.

انصاری با تأکید بر این‌که مهمترین دغدغه دولت رفع مشکلات اقتصادی است، افزود: دولت در تلاش است با جذب سرمایه‌گذار، رونق اقتصادی را افزایش داده و مشکلات این بخش را برطرف کند و انشاءالله آثار اقدامات دولت در نیمه دوم سال مشخص خواهد شد.

معاون حقوقی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: یکی از توفیقات دولت، بهسازی رابطه بین دولت و روحانیت است.

حجت‌الاسلام‌ انصاری رانت اطلاعاتی را که نتیجه عدم شفافیت در اقتصاد است، یکی از چالش‌های حوزه اقتصاد برشمرد و افزود: متأسفانه برخی‌ها با رانت اطلاعاتی به ثروت‌های کلان دست پیدا می‌کنند و برخورد با این موضوع به صورت جدی در دستور کار دولت قرار دارد.

وی به موضوع خودکفایی کشور در تولید گندم هم اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر ۱۴ میلیون تن گندم در سیلوهای کشور موجود است و خودکفایی در تولید گندم که امنیت قضایی مردم را افزایش می‌دهد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار