مشکلات بانکهای استان بررسی خواهدشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت:مشکلات بانکهای استان باحضور رئیس کل بانک مرکزی بررسی خواهدشد.
کد خبر: ۲۸۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 01 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حشمت اله عسگری اظهار کرد: ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی روز شنبه به استان ایلام سفر می کند و علاوه بر نشست اقتصاد مقاومتی استان ایلام در یک جلسه مشترک مسایل و مشکلات پیش روی بانک های استان در حضور مدیران عامل بانک ها بررسی خواهد شد.
 
وی افزود: در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و عمل به فرمان مقام معظم رهبری و تاکید دولت اکنون همه هم و غم مسئولان استان رفع موانع تولید و پیگیری پویایی در بخش طرح های صنعتی و کشاورزی است.
 
عسگری تاکید کرد: پیگیری های زیادی برای رفع موانع تولید استان که عمده آنها بدلیل انباشت بدهی طرح ها و نبود سرمایه در گردش است، صورت گرفته اما بخشی از این مشکلات با توجه به محدودیت های قانونی و دستور العمل و بخشنامه های داخلی بانک ها باید از طریق بانک مرکزی پیگیری و بر طرف شود.
 
معاون استاندار ایلام گفت: به همین دلیل با تلاش مجموعه اقتصادی و استاندار ایلام برای حضور رئیس کل بانک مرکزی و پیگیری این مشکلات مکاتباتی انجام گرفت که امیدواریم در این سفر بخش زیادی از این مسائل بر طرف شود.
 
وی رعایت قید منابع و مصارف، عدم پذیرش وثایق ملکی روستایی، عدم پذیرش مازاد مکان اجرای طرح بعنوان تضمین، انباشت بدهی را از جمله مسایل و مشکلات مربوط به بانک های استان اعلام کرد.
 
عسگری ابراز امیدواری کرد که با تسهیل در امور اقتصادی و رفع مشکلات و موانع تولید علاوه بر پویایی تولید و صنعت استان زمینه اشتغال جوانان ایلامی نیز هموار شود. /ف
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار