پذیرش رایگان دانشجو درهمایش مبحث پنجم ساختمان

دبیر علمی اولین همایش ملی مبحث پنجم مقررات ملی ساختمان از پذیرش رایگان تعداد محدودی از دانشجویان رشته های مرتبط با همایش، مانند معماری، عمران، مکانیک جهت حضور در این همایش خبر داد.
کد خبر: ۲۹۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷ 06 September 2016
به گزارش تابناک یزد، محسن عباسی هرفته ضمن تاکید بر اهمیت موضوع مبحث پنجم ساختمان که بر مصالح و فرآورده های ساختمانی تمرکز دارد گفت: این همایش می تواند فرصتی مناسب در توجه دادن متولیان، مشاوران، مجریان و بالاخص مهندسین رشته های مرتبط به این مقوله مهم در ساخت و ساز باشد.
 عباسی گفت: همایش دارای هشت پانل علمی با موضوعات مصالح و انرژی، مصالح و استاندارد، مصالح نوین و مبحث پنجم، مصالح و محیط زیست، مصالح و بازار، مصالح و معماری، مصالح و آموزش، مصالح و کاربران می باشد و از بهترین اساتید و متخصصین کشور جهت ارائه سخنرانی در این پانل ها دعوت به عمل آمده است.
وی افزود: به منظور استفاده دانشجویان از محتوای علمی همایش، تعداد محدودی دانشجو به صورت رایگان پذیرش می شوند. این دانشجویان می توانند جهت ثبت نام و اخذ اطلاعات بیشتر با دبیرخانه همایش به شماره تلفن 035-36296631 تماس گرفته و یا در ساعات برگزاری به واحدهای پذیرش مستقر در محل همایش با در دست داشتن کارت دانشجویی مراجعه کنند.
وی اظهار داشت:دانشجویان پس از صدور مجوز شرکت در پانل می توانند از مباحث علمی همایش استفاده کنند، بدیهی است اولویت با کسانی است که قبلا ثبت نام کرده باشند.
وی گفت: این همایش به همت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد به مدت دو روز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 17 و 18 شهریورماه در یزد برگزار می شود و پانل های علمی آن در سالن همایش های هتل صفائیه یزد خواهد بود و علاقمندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت همایش به آدرس 5cinbr.ir  مراجعه کنند.
وی افزود: موضوع پانل های روز اول همایش در چهارشنبه 17 شهریور ماه مصالح و انرژی، مصالح و استاندارد و مصالح نوین و مبحث پنجم، مصالح و محیط زیست است ضمن اینکه موضوعاتی مانند مصالح و بازار،مصالح و معماری، مصالح و آموزش، مصالح و کاربران در پانل دوم در روز پنجشنبه18 شهریور ماه پرداخته خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار