چهار بانده کردن هراز هم مشکل ترافیک را حل نمی‌کند

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از بی‌برنامه بودن حضور مسافران در محور هراز انتقاد کرد و گفت: با این حجم مسافر در تعطیلات پایان هفته، چهار بانده کردن هم مشکل محور هراز را رفع نمی‌کند.
کد خبر: ۲۹۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 11 September 2016
عزت‌الله یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه توزیع ایرانیت‌ها بین مردم برای بازسازی سقف منازل‌شان اقدام پسندیده‌ای بود، ابرازامیدواری کرد: با توجه به بازدیدهای نماینده رئیس جمهور، معاون وزیر و رئیس مدیریت بحران کشور از مناطق آسیب‌دیده خسارت‌ها به‌زودی جبران شود.

وی با بیان اینکه همه در برابر مشکلات مردم مسئول هستیم و باید به وظیفه خود عمل کنیم، تصریح کرد: اینکه مسئولی بگوید در حیطه وظیفه‌ام نیست و کاری را انجام ندهد؛ رفع مسئولیت است چرا که همه باید در بروز مشکلات به هم کمک کرده و مشکلات مردم را برطرف کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ابرازنگرانی آیت‌الله جوادی‌آملی در زمینه استحکام سد هراز در برابر حوادث طبیعی گفت: سد در مرحله پایانی خود قرار دارد و برای ساخت و محکم‌سازی آن از همه امکانات فیزیکی و مهندسی استفاده شده تا تحمل  زلزله 8 ریشتری را هم داشته باشد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ساخت این سد به گونه‌ای است که در برابر هرگونه لرزش مقاوم و انعطاف‌پذیر است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این سد 600 میلیون مترمکعب آب پشت این سد ذخیره خواهد شد که نه تنها نیاز آبی شهرستان در بخش کشاورزی را برطرف می‌کند بلکه آب شرب 5 شهر مازندران هم تامین می‌شود.

وی میزان سرمایه‌گذاری در بخش آبرسانی شهرستان را 17 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: برای مجتمع آبرسانی در روستای رشکلا 7 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شد.

یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه چهار خطه شدن محور هراز با سرعت در حال انجام است و پیمانکاران با تمام توان مشغول کار هستند، عنوان کرد: وقتی 10 میلیون خودرو در ایام تعطیلات عید فطر، وارد مازندران می‌شوند مشکلات ترافیکی دور از انتظار نیست.

وی افزود: زمانی‌که شب هنگام در خبرها اعلام می‌شود مثلا فردا به علت آلودگی هوا مدارس تهران تعطیل است،  سیل خودروها روانه جاده هراز می‌شود بنابراین مسلما چهار بانده شدن هم جوابگوی این تعداد خودرو نخواهد بود و مشکل ترافیک خواهیم داشته‌ایم در حالیست که در هیج جای دنیا به این صورت بی‌برنامه سفر نمی‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار