فضای مجازی تهدیدی برای خانواده‌هاست/ دولت به دنبال اجرایی کردن سیاست خانواده پایدار است

کد خبر: ۳۰۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 28 September 2016


معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور فضای مجازی را تهدیدی برای خانواده‌ها عنوان کرد و گفت: دولت به دنبال اجرایی کردن سیاست خانواده پایدار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شهیندخت مولاوردی بعد از ظهر امروز در همایش کودک و خانواده که در کرج برگزار شد، اظهار داشت: فضاهای مجازی به دلیل کاهش ارتباط کلامی بین خانواده‌ها، تهدیدی جدی برای خانواده‌ها محسوب می‌شود لذا ارائه آموزش‌ها در این زمینه امری مهم محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه فضای مجازی خانواده‌ها را تحت تأثیر خود قرار داده است و ارتباط کلامی بین خانواده‌ها را به 17 دقیقه رسانده است، افزود: کاهش ارتباط کلامی در خانواده سبب شکاف و دوری شده و تأثیرات منفی را بر ارکان خانواده وارد می‌آورد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور بیان داشت: باید در این زمینه مهارت‌های رفتاری را آموزش دهیم و نوجوانان و جوانان را در مدارس نسبت به این مهم آگاه کرده و آموزش‌های لازم را نیز به آنها بدهیم.

*دولت به دنبال اجرایی شدن سیاست‌های خانواده پایدار است

مولاوردی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه دولت به دنبال اجرایی کردن سیاست‌های خانواده پایدار است تأکید کرد: دولت در عملکرد سه ساله خود به دنبال اجرایی شدن سیاست‌های خانواده پایدار است لذا در این مدت سه سال فعالیت خود با رویکرد اعتدال تلاش کرد تا بسیاری از سیاست‌ها را در برنامه ششم توسعه جاری و این سیاست‌ها را در حوزه خانواده پایدار اجرایی کند که امیدواریم در پنج سال آینده شاهد تحقق این مهم باشیم.

وی بیان داشت: در این طرح نقش زنان و اهمیت مشارکت آنان در جامعه نیز به خوبی مشخص است.

این مسؤول جلوگیری از کودک آزاری، کار اجباری و کاهش آسیب‌های اجتماعی طلاق و اعتیاد را نیز بسیار مورد تأکید قرار دارد و افزود: جلوگیری از این موارد به تحکیم بنیاد خانواده کمک می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار