نیروی انتظامی نقش مهمی را در ایجاد و ارتقای امنیت دارد

کد خبر: ۳۰۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ 01 October 2016


عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نیروی انتظامی نقش مهمی را در ایجاد و ارتقای امنیت دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام محسن کازرونی صبح امروز در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان البرز اظهار داشت: اگر امروز کشور دارای امنیت است مرهون تلاش‌ها و ازخودگذشتگی‌های مأموران نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی خدمات بسیار شایسته‌ای را در راستای ایجاد امنیت و ارتقای آن انجام داده است و امروز با زحمات این نیرو شاهد امنیت کامل در جامعه هستیم.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نقش بسیار پررنگی را در ایجاد نظم و امنیت در کشور دارد، افزود: مشارکت مردم و تعامل مردم با پلیس نیز توانسته این نیرو را در انجام مأموریت‌های خود به موفقیت‌های بسیاری برساند.

کازرونی تأکید کرد: پلیس با انجام اقداماتی تعاملات خود را با مردم بیشتر کرده و همین تعاملات سبب شده است که مردم امروز بیش از گذشته نیروی انتظامی را در کنار خود ببینند و اعتماد کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نزدیک شدن به ماه محرم اشاره کرد و بیان داشت: نهضت حسینی و قیام عاشورا نیاز به فرهنگ‌سازی دارد، بنابراین به این حادثه بزرگ تاریخی باید بیش از پرداخته شود و در راستای قیام امام حسین (ع) فرهنگ‌سازی شود.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امام حسین (ع) و یارانش در قیام عاشورا، ‌درس بزرگ آزادگی، استقامت و صبوری و ایثار را به مردم دادند، افزود: این مهم تا دنیا پابرجاست برای انسان‌ها می‌تواند به عنوان الگویی بزرگ محسوب شود.

کازرونی همچنین به دوران هشت سال دفاع مقدس نیز اشاره کرد و بیان داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز رزمندگان اسلام با داشتن الگوهایی بزرگ چون امام حسین (ع) به نبرد با دشمن پرداخته و هرگز ذلت را نپذیرفتند و تا آخرین قطره خون خود در برابر دشمن ایستادند.

وی با بیان اینکه تا زمانی که نام امام حسین (ع) در کشور جاری و ساری است،‌ کشور در امنیت به‌سر خواهد برد،‌ خاطرنشان کرد: آرامش امروز کشور مرهون رشادت‌ها و مجاهدت‌های سربازانی است که بدون هیچ چشم‌داشتی در مقابل دشمن ایستادند و امروز تنها نامی از آنها باقی مانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار