نماینده مردم رودسر و املش در مجلس گفت :

خدمت‌رسانی موجب توسعه کشور می‌شود

محمدمهدی رهبری‌املشی شامگاه یکشنبه در همایش شوراهای اسلامی بخش و شهرهای این شهرستان، اظهار کرد: شوراها برای گره‌گشایی مشکلات مردم تلاش بیشتری کنند.
کد خبر: ۳۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 04 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، محمدمهدی رهبری‌املشی شامگاه یکشنبه در همایش شوراهای اسلامی بخش و شهرهای این شهرستان، اظهار کرد: شوراها برای گره‌گشایی مشکلات مردم تلاش بیشتری کنند.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌گزاری و خدمت‌رسانی موجب اعتماد مردم و توسعه کشور می‌شود، افزود: رودسر با یک هزار و 500 کیلومتر وسعت به نسبت دیگر شهرستان‌های کشور از مشکلات کمتری برخوردار است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ضروری است تا شوراهای شهر و روستا برای ایجاد درآمدزایی بیشتر به دنبال برنامه‌های ابتکاری و خلاقانه باشند، گفت: مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کند تا از شهرداری‌های کم توان مالی بیشتر حمایت کند.

فرماندار رودسر نیز در ادامه این همایش گفت: در سالی که مزین به سال همدلی و همزبانی دولت و ملت است باید بکوشیم تا با خدمت‌رسانی بیشتر به مردم برای رشد و شکوفایی شهرها و روستاها گام‌های موثرتری برداریم.

وی مبحث فرهنگ مشورت در نظام شورایی و توجه به امور مردم را مورد تاکید قرار داد و افزود: شوراها از ورود به مسایل جناحی، حزبی و گروهی که آفتی برای شوراها محسوب می‌شود و موجب ناامیدی مردم و کاهش مشارکت آنها در صحنه را فراهم می‌کند پرهیز کنند.

امیر جانبازی با اشاره به اینکه رودسر آماده ورود سرمایه‌گذاران و سرمایه‌گذاری است، تصریح کرد: شوراها برای تحقق طرح‌های گردشگری و توریستی در راستای توسعه این شهرستان تلاش بیشتری کنند.

وی انضباط مالی و پاک‌دستی، صداقت، پرهیز از اعمال نظر خود بر دیگران و ... را از دیگر ویژگی‌های شوراها خواند.

در پایان همایش مذکور از تعدادی شوراهای شهر و بخش رودسر تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار