در شهرستان اردکان انجام شد:

راه اندازی اولین اتاق تعاون در یزد

فرماندار اردکان گفت: اولین اتاق تعاون شهرستان‌های استان یزد در اردکان افتتاح شد.
کد خبر: ۳۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ 04 May 2015
به گزارش تابناک یزد،حسین اسماعیلی در آیین افتتاح اولین اتاق تعاون شهرستان‌های استان یزد که در اردکان راه‌اندازی شد ضمن تبریک هفته کارگر با اشاره به توانایی‌های جوانان اردکانی در زمینه تشکیل تعاونی‌ها گفت: راه‌اندازی اتاق تعاون به نوعی راه‌اندازی یک اتاق فکر است که در جهت هدایت سرمایه و رسیدن به توسعه متوازن گام برمی‌دارد.
 
«حسین اسماعیلی» اجرای چنین طرح‌هایی را لازمه پیشرفت هر شهر عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی اتاق تعاون آغاز مسیر حرکت به سمت صنایع پاک می‌باشد و نوید مجموعه‌ای از افکار مردمی متشکل از تعاونی‌ها را دارد که ما را از دوقطبی‌شدن دور خواهد کرد.
 
وی یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های دولت تدبیر و امید را تأمین عدالت برشمرد و افزود: در این راستا، بخشی از جانبازان، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز با اختصاص سهام از از سوی تعاونی‌ها، گوشه‌ای از کمبودهای این اقشار جامعه نیز پوشش داده شده و در این راه مهم، گامی ارزشمند برداشته شده است.
 
گفتنی است افتتاح اتاق تعاون اردکان با حضور نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد. این اتاق به عنوان اولین اتاق تعاون شهرستان‌های استان یزد و نهمین اتاق تعاون شهرستانی در کشور راه‌اندازی گردیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار