اقتدار و موفقیت روزافزون کشور مرهون فداکاری‌های شهدا است

کد خبر: ۳۱۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۱ 27 October 2016


فرمانده انتظامی استان البرز گفت: اقتدار و موفقیت روزافزون کشور مرهون فداکاری‌های شهدا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پلیس البرز، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در بازدید از خانواده‌های شهیدان پوراسفندیاری و بهمن‌وند اظهار داشت: شهید رسول بهمن‌وند از سربازان ژاندارمری سابق بود که در تاریخ 21 تیرماه سال 70 در منطقه نهبندان از توابع استان سیستان و بلوچستان بر اثر درگیری با اشرار و اصابت گلوله به فیض شهادت نائل آمد و در گلزار امامزاده محمد کرج به خاک سپرده شده است.

وی ادامه داد: شهید بهرام پور اسفندیاری از سربازان ژاندارمری سابق بود که در تاریخ 27 شهریور ماه سال 66 در عملیات کربلای 5 در استان خوزستان بر اثر اصابت ترکش خمپاره به فیض شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای مشکین دشت به خاک سپرده شد.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: شهادت اوج فداکاری و از خود گذشتگی انسان در راه دفاع از ارزش‌ها است چرا که شهیدان برترین مخلوقات خداوند هستند و به علت مقام والایشان و نثار جان خود در راه حق، همیشه در نزد خداوند عزیز هستند.

وی خاطرنشان کرد: امنیت و پیشرفت حاکم در جامعه امروزی مرهون ایثارگری شهدا بوده و وظیفه همه ماست تا از خون شهدا پاسداری و با آرمان‌های والای آن عزیزان از دست رفته تجدید پیمان کنیم.

کامرانی‌صالح اظهار داشت: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار