تمهیدات لازم جهت خدمت رسانی برای بازگشت زائرین

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد اربعین استان ایلام گفت:با توجه به ازدحام جمعیت زائران در مرز مهران و مسدود بودن مرز و همچنین بازگشت زائران از عراق تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به زوار در حال انجام است.
کد خبر: ۳۳۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰ 18 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حشمت اله عسگری اظهار کرد: با توجه به ازدحام جمعیت زائران در مرز مهران و مسدود بودن مرز و همچنین بازگشت زائران از عراق تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به زوار در حال انجام است.
 
وی افزود : همه موکب ها، ایستگاه های خدمات رسانی با مشارکت خیران، مردم مهمانواز و نهادها در نقاط مختلف بویژه شهر و مرز مهران از تمام توان خود برای خدمت رسانی به زائران استفاده می کنند.
 
عسگری ابراز امیدواری کرد که با همراهی زائران و بازگشت افرادی که مدارک قانونی برای عبور از مرز ندارند و همچنان در پایانه مرزی مهران حضور دارند، بتوان ساماندهی مناسبی به مرز و تردد زائران در مسیرهای مختلف استان ایلام انجام داد.
 
وی از فراهم بودن امکاناتی نظیر آب، مواد غذایی، اسکان و پتو با توجه به برودت هوا در مهران خبر داد و تاکید کرد: هیچ مشکلی در بخش اسکان اضطراری و پذیرایی از زائران در مهران وجود ندارد.
 
معاون استاندار ایلام گفت: در خصوص تامین اتوبوس برای انتقال زائران از پایانه مرزی برکت به شهرهای مبدا نیز با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مقرر شده روزانه سه هزار دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام شود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار