قهرمانی بابل در رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی مازندران

رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی مازندران در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با قهرمانی بابل به‌کار خود پایان داد.
کد خبر: ۳۳۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹ 17 November 2016
روز دوم رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی بزرگسالان مازندران «یادواره شهدای ورزشکار» با حضور علی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان‌های محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه محمودآباد و سرخ‌رود، یوسف‌پور فرماندار محمودآباد و سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی در ساحل دارایی این شهرستان برگزار شد.
 
قبل از برگزاری دیدارهای نهایی از سوی اداره ورزش و جوانان، کانون بسیج ورزشکاران و هیأت کشتی محمودآباد از خانواده 12 شهید ورزشکار استان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به‌عمل آمد.
 
روز دوم این دوره از مسابقات در حالی برگزار شد که  75 کشتی‌گیر از 22 شهر و بخش مازندران در رده سنی بزرگسالان و در چهار وزن در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سه زمین با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
در بخش تیمی این رقابت‌ها تیم‌های شهرستان‌های بابل، قائم‌شهر و نور با کسب 31، 25 و 25 امتیاز به‌ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به‌دست آوردند.
 
در بخش رده‌بندی انفرادی این رقابت‌ها اوزان 70-60 کیلوگرم نیما اشقاقی از جویبار، وحید دیوسالار از نور رتبه اول و دوم و مهران خانلری از جویبار و علی علیزاده از آمل به‌صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
 
در اوزان 80-70 کیلوگرم سیدجعفر قاسمی از سیمرغ مقام نخست، حسین الیاسی از قائم‌شهر مقام دوم و حسین خداکرمی از نور و امان رحمانی‌زاده از بابل به‌صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
 
پژمان فضل‌الله‌تبار از بابل، امید هادی‌نژاد از قائم‌شهر به‌ترتیب رتبه‌های اول و دوم و مجتبی میرزایی از آمل و مهربان فرهادی از ساری به‌صورت مشترک موفق به کسب مقام سوم در اوزان 80-90 کیلو گرم شدند.
 
در وزن مثبت 90 کیلو گرم اکبر صفرپور از فریدونکنار، ایمان محسن‌زاده از بابل رتبه‌های اول و دوم و میثم ریاحی از نور و مهرشاد محمدی از نوشهر به‌صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی مازندران در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با شرکت بیش از 190 کشتی‌گیر به‌مدت دو روز در ساحلی دارایی محمودآباد برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار