رئیس‌کل دادگستری اردبیل تاکید کرد

لزوم برخورد قاطع با اخلالگران نظم و امنیت

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از برخورد قاطع با اخلالگران نظم و امنیت در جامعه برای ایجاد فضای روانی مطلوب خبر داد.
کد خبر: ۳۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱ 09 May 2015

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی  در نشست فصلی قضات استان اظهار کرد: برقراری امنیت و پایداری صلح و آرامش در جامعه برای ما از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار است و هر کس بخواهد به این حوزه خدشه‌ای وارد کند، قطعاً با برخورد جدی روبه‌رو می‌شود.

وی تصریح کرد: سیستم قضایی استان همواره در پیگیری سیاست‌های کلان قوه قضائیه مصمم بوده و تمام تلاش‌های خود را برای تحقق آن به کار می‌بندد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بر لزوم نظارت بر اجرای قوانین در ادارات، حضور مستمر و مؤثر قضات در نهادهای شبه قضایی، حساسیت نسبت به جرائم خاص و برخورد قاطع با اخلالگران نظم و امنیت در جامعه تاکید کرد.

قاصدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تکریم ارباب رجوع، جدیت در حوزه مدیریت، رعایت مضاعف نظم و انضباط کاری، لزوم مراقبت مضاعف اخلاقی، توجه به امر پیشگیری از وقوع جرم، استفاده از ظرفیت شوراهای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش و ضرورت صرفه‌جویی که علاوه بر وظیفه شرعی و اخلاقی با محدویت منابع مواجه هستیم، از مهمترین مواردی است که باید هرچه بیشتر از سوی پرسنل مد نظر قرار گرفته شود.

وی به برنامه‌های اردو اشاره کرد و ادامه داد: از مهمترین برنامه‌های این اردو برگزاری نشست فصلی قضات استان با سخنرانی حجت‌الاسلام نظری استاد حوزه و دانشگاه در موضوع اخلاق اسلامی و مباحث روز سیاسی و اجتماعی، برگزاری کارگاه آموزشی با سخنرانی عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان برای قضات دادسرا و برگزاری کارگاه آموزشی با سخنرانی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی دادگستری استان برای قضات محاکم است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: برگزاری کلاس فرهنگی ویژه همسران قضات با حضور استاد روانشناس و کلاس تربیتی ویژه فرزندان قضات با حضور مربی قرآن و احکام از دیگر برنامه‌های این اردوی فرهنگی، آموزشی است.

انتهای پیام/620

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار