پرداخت بیش از 420 میلیون ریال صدقه توسط زائران اربعین در مرز مهران

معاون توسعه مشارکتهای مردمی امداد استان ایلام گفت: این میزان صدقه توسط زائران اربعین از طریق راه اندازی ایستگاههای صدقات توسط این نهاد در مسیر پل زائر تا پایانه مرزی مهران پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۳۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ 22 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ رمضان دستیاری معاون توسعه مشارکتهای مردمی امداد استان ایلام در این زمینه بیان کرد: کمیته امداد استان ایلام به منظور بهره گیری از کمکها و وجوهات صدقات زائران اربعین عازم کشور عراق، اقدام به راه اندازی ایستگاههای صدقات در محل پایانه مرزی مهران کرد.

 
وی افزود: امداد استان ایلام همزمان با آغاز سفر زائران اربعین  به کشور عراق اقدام به راه اندازی ایستگاههای صدقه کرده و این ایستگاهها تا زمان برگشت زائران اربعین در مرز مهران برقرار بوده اند.
 
معاون توسعه  مشارکتهای مردمی امداد استان ایلام در ادامه به دیگر کمکهای جمع آوری شده در این استان در محل موکبها و ایستگاههای صلواتی این نهاد در مسیر زائران اربعین اشاره کرد و گفت: مردم نوع دوست این استان در چند روز گذشته  بیش از 15 میلیارد ریال به منظور خدمات دهی به زائران اربعین به این نهاد کمک کردند.
 
دستیاری افزود: از این میزان کمک 10 میلیارد ریال کمک غیر نقدی شامل مواد غذایی و پنج میلیارد ریال نیز کمک نقدی بوده است.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از 33 هزار پرس غذای گرم تهیه و توسط ایستگاههای پذیرایی این نهاد در مسیر تردد زائران اربعین توزیع می شود، اظهار کرد: تاکنون بیش از 300 هزار پرس غذای گرم در اختیار این زائران قرار گرفته است.

دستیاری همچنین گفت: خدمات دهی به زائران اربعین حسینی توسط این نهاد هم اکنون در15  موکب در مناطق مختلف استان ایلام در حال انجام است، علاوه بر این 13 مکان نیز برای اسکان اضطراری زائران در نظر گرفته شده است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار