در بی مهری مسئولان ٬زاگرس هم در سراشیبی سقوط قرار گرفت/تیم یاسوجی از ادامه لیگ منصرف می شود؟

اما متاسفانه این روزها خبرهای خوشی از اردوگاه زاگرس به گوش نمی رسد و البته باز هم بحث از بی مهری مسئولان در کنار مشکلات عدیده ی مالی است که مسیر پیموده شده ی شهرداری یاسوج را، بر روی زاگرس هم نمایان کرده است.
کد خبر: ۳۳۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 23 November 2016
دیروز رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت تیم فوتبال زاگرس یاسوج صحبت هایی کرد که نشان می دهد ، وضعیت این تیم خوب استان چندان جالب نیست.
برای فوتبال دوستان کهگیلویه و بویراحمدی ، درخشش های خوب شهرداری یاسوج به یادماندنی است و انتظار داشتند که تیمی با اون شرایط ، تحرکی اساسی به وضعیت فوتبال استان نسبت به سطح کشوری ، بدهد اما متاسفانه با شرایط بد مالی این تیم به آخر خط رسید.
حال تیم زاگرس یاسوج در کنار نفت و گاز گچساران ، با شدت و قدرت در حال رقابت در میان تیم های قدر دیگر استان ها هستند بلکه بتوانند موفقیتی بدست آورند و دل هواداران هم استانی های خود را خوشحال کنند.
اما متاسفانه این روزها خبرهای خوشی از اردوگاه زاگرس به گوش نمی رسد و البته باز هم بحث از بی مهری مسئولان در کنار مشکلات عدیده ی مالی است که مسیر پیموده شده ی شهرداری یاسوج را، بر روی زاگرس هم نمایان کرده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در گفتگویی با اشاره به اینکه تیم زاگرس یاسوج بیش از این نمی‌تواند با هزینه شخصی ادامه کار دهد، گفت: ممکن است این تیم از رقابت‌های لیگ فوتبال کشور به دلیل مشکلات مالی کنار بکشد.

سید پرویز موسوی اظهار کرد: تیم فوتبال زاگرس یاسوج با دست خالی تاکنون استقامت خوبی در رقابت با تیم‌های متمکن فوتبال در لیگ دسته دوم فوتبال کشور داشته است.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همگان در طول چند هفته اخیر دیده‌اند که این تیم چگونه در مقابل حریفان خود بازی خوب و روان و تماشاگرپسندی ارائه کرده است.

موسوی به دیدار این تیم با قشقایی شیراز اشاره کرد و گفت: یکی از زیباترین بازی‌های چند سال اخیر را از سوی بازیکنان تیم زاگرس شاهد بودیم که تحسین همه کارشناسان فوتبال را برانگیخت.

این مسوول عنوان کرد: تیم زاگرس متشکل از جوانانی با تعصب و کادر فنی جوان و جویای نام است که اگر از سوی مسؤولان استان مورد حمایت قرار گیرد ابرویی برای ورزش کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی خواهد بود.

موسوی با اشاره به اینکه بازی‌های تیم زاگرس یاسوج ما را به یاد تیم شهرداری یاسوج با آن بازی‌های درخشان می‌اندازد، افزود: متاسفانه مسوولان استان ما درک درستی از ورزش ندارند و به همین خاطر در مخیله آن‌ها حمایت از ورزش برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نمی‌گنجد.

فارس از قول رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد نوشت: تیم زاگرس اکنون با هزینه شخصی چند جوان بی‌بضاعت پرداخت می‌شود در حالی که مسوولان استان ممنوعیتی برای کمک به ورزش ندارند و می‌توانند از محل‌های مختلف برای این کار هزینه کنند.

موسوی با ابراز تاسف از این رویه و رویکرد مسوولان استان تصریح کرد: ادامه این روند موجب بی‌اعتمادی جوانان به مسؤولان می‌شود چرا که این روند به معنای بی‌توجهی به قشر جوان است و گسست میان مسوولان و جوانان ایجاد می‌کند.

این مسوول با اشاره به اینکه تیم زاگرس یاسوج بیش از این نمی‌تواند با هزینه شخصی ادامه کار دهد، افزود: ممکن است در ادامه راه از مسابقات کنار کشیده و علی‌رغم همه علاقه‌ای که جوانان به حضور این تیم دارند ادامه کار متوقف شود.
حال باید دید واکنش مسئولین به صحبت های این مدیر ورزشی چیست؟ آیا مسئولین حاضرند به خود بیایند و برای یک بار سهم خود را در حمایت از ورزش استان ادا کنند یا باید این روند به همین صورت ادامه پیدا کند و تیم هایی بیایند و چند صباحی هر چه در جیب دارند خرج کنند و در نیمه راه بر اثر نداری ، میدان کارزار را رها کنند و به کنجی بنشینند و نظاره گر گروه بعدی برای قربانی شدن باشند! 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار