در دانشگاه صنعتی نوشیروانی؛

یازدهمین دوره مسابقات ملی رباتیک برگزار می شود

یازدهمین دوره مسابقات ملی رباتیک به میزبانی دانشگاه صنعتی نشیروانی شهرستان بابل برگزار می شود.
کد خبر: ۳۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 11 May 2015
یازدهمین دوره مسابقات ملی رباتیک به میزبانی دانشگاه صنعتی نشیروانی شهرستان بابل برگزار می شود.
به گزارش تابناک ROBONIT یا مسابقات رباتیک دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل پرسابقه ترین و شناخته شده ترین مسابقه رباتیک در سطح کشور است که از سال 82 تا به امروز همچنان در دانشگاه صنعتی نوشیروانی با دقت و حساسیت بالایی برگزار می گردد و هرساله توجه علاقمندان و تیم های رباتیک زیادی را در سطح کشور به خود معطوف کرده است؛ به طوری که شرکت در این مسابقات و رقابت با دیگر تیم های توانمند کشور به همراه کادر داوری مجرب و پرسابقه از مهمترین اهداف و انگیزه ی شرکت کنندگان این مسابقات است.
این دوره از مسابقات در هشت لیگ ربات های مسیر یاب ویژه، مسیریاب دانش آموزی، جنگ جو، پرنده، صنعتی، زیر دریایی، نمایشی، شبیه ساز فوتبال دو بعدی در تاریخ 19 الی 21 مهر ماه سال1394برگزار می گردد که انشالله در سال آتی، در کنار مسابقات رباتیک؛ مسابقات ربوکاپ تحت عنوان لیگ های متنوعی برگزار خواهد شد.
در این دوره توانایی ها بر روی لیگ های خاصی بامحتوای صنعتی قرارداده شده که این مهم، موجب افزایش سطح علمی و همچنین ارتباط بیشتر فضای مسابقات باصنعتگران گشته است و درمجموع رضایت خاطر شرکت کنندگان را درپی خواهد داشت . علاوه بر این با تمرکز برلیگ های دیگر سعی بر آن است تا با قراردادن آیتم هایی موجبات افزایش بار فنی مسابقات وخارج کردن آن از یکنواختی همه ساله را فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار