آغاز خرید تصمینی و توافقی کیوی و مرکبات درجه 1 و 2 +قیمت

خرید 3000 تن مرکبات درجه 3 در مازندران

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تاکنون بیش از 3 هزار تن مرکبات درجه 3 از باغداران مازندرانی خریداری شد.
کد خبر: ۳۴۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 17 December 2016
به گزارش تابناک مازندران، حسین نگهدار در گفت‌وگو با خبرنگار مازند اصناف گفت: تاکنون بیش از 3 هزار تن مرکبات درجه 3 از باغداران مازندرانی خریداری شد.
 
وی با بیان اینکه اعتبار پرداخت خرید تضمینی مرکبات مشخص شده و هیچ مشکلی برای پرداخت ان وجود ندارد؛ افزود: پول باغداران در این خرید تضمینی، پس از جمع بندی و تایید حواله و مستندات به حساب آنان واریز نی شود.
 
مدیر تنطیم بازار سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به نبود صنایع فن اوری تبدیلی کافی در کشور جهت آبمیوه گیری و تبدیل کنسانتره در کشور تصریح کرد: ما ضمن بهره گیری از حداکثر طرفیت بومی صنایع تبدیلی، چند قرارداد جدید نیز جهت تسریع و تسهیل خرید مرکبات از باغداران استان منعقد شده است.
 
نگهدار اضافه کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی، خرید تضمینی مرکبات درجه یک با قیمت 835 تومان، مرکبات درجه دو با قیمت 720 تومان و خرید توافقی کیوی با قیمت 600 تومان از دیگر تمهیدات حمایتی از باغداران استان است که در حال انجام است.
 
نگهدار در ادامه به آغاز خرید تضمینی کیوی از 21 آذر ماه سال جاری در استان اشاره و خاطرنشان کرد: طبق توافقی که با کارخانجات استان خراسان و سمنان انجام شد، کیوی های خریداری شده باغات مازندران، به پوره تبدیل می شود.
 
وی در پایان متذکر شد: بمنظور تثبیت قیمت و جلوگیری از کاهش قیمت، شیوه نامه خرید و ذخیره سازی پرتقال شب عید، بزودی این امر نیز اجرا تا نسبت به خرید مرکبات مورد نیاز اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار