بزرگراه شهید کلانتری مشهد آسفالت می‌شود

شهردار منطقه 8 مشهد گفت: آسفالت بزرگراه شهید کلانتری شهر مشهد اصلاح و روکش می‌شود.
کد خبر: ۳۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ 13 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی جواد اصغری در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با آسفالت بزرگراه شهید کلانتری مشهد اظهار کرد: اجرای بهسازی و تراش مکانیزه و روکش آسفالت در سطح منطقه 8 با هدف ساماندهی و ارتقای سطح کیفیت آسفالت معابر و در راستای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به زائران و مجاوران مشهد الرضا(ع) با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال انجام می‌شود.

وی افزود: اجرای عملیات تراش مکانیزه و روکش آسفالت بزرگراه شهید کلانتری در سطح این منطقه در راستای افزایش سطح رضایتمندی و بهبود رفت و آمد شهروندان در معابر منطقه 8 انجام می‌شود.

اصغری بیان داشت: با عنایت به نقش ارتباطی و اهمیت بالای استراتژیک بزرگراه شهید کلانتری به عنوان کانال ارتباطی شهر مشهد و به منظور بهبود وضعیت آسفالت معابر اصلی منطقه و تسهیل در عبور و مرور شهری عملیات تراش و روکش آسفالت بزرگراه شهید کلانتری در سطح منطقه 8 اجرا شد.

این مسئول اظهار کرد: اداره فنی و عمران منطقه به منظور بهبود وضعیت معابر و سهولت تردد شهروندان، عملیات بهسازی و بازسازی تراش و روکش آسفالت بزرگراه شهید کلانتری را آغاز کرده و توزیع و پخش آسفالت در سطح معابر و خیابان‌ها از خواسته‌های به حق شهروندان و ساکنین بوده که در حال حاضر با اجرای این عملیات در سطح وسیعی از منطقه، خواسته‌های شهروندان به نحو مطلوبی محقق شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار