قلعه نویی:کار ما در جام حذفی راحت نیست

سرمربی تراکتورسازی گفت:کار ما در جام حذفی آسان نیست و با تمام قوا به میدان می‌رویم.
کد خبر: ۳۴۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 19 December 2016
 امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت و گاز گچساران اظهار داشت: خوشحالم که در شهر گچساران که به شهر آب و آتش معروف است حاضر شده‌ام. از مسئولان و مردم این شهر تشکر می‌کنم که رفتار خوبی را با ما داشتند و ما هم درهای تمرین را برای حضور آنها باز کردیم و بدون هیچ مشکلی و به راحتی به تمرین‌هایمان ادامه دادیم. این شهر ۲۷ -۲۸ درجه با تبریز اختلاف دما دارد.کار ما در جام حذفی آسان نیست و با تمام قوا به میدان می‌رویم.

وی ادامه داد:بازی بسیار سختی مقابل نفت و گاز داریم. آن‌ها نشان دادند که بازی خوب و منطقی را انجام می‌دهند. دو بازی‌ آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم. تیم جوان و دونده‌ای هستند. 

قلعه‌نویی درباره اینکه آیا سروش رفیعی در فصل نقل و انتقالات در این تیم باقی می‌ماند یا نه گفت: سروش در این دیدار و در بازی مقابل نفت محروم است. او به من گفته که در صورت منتقل نشدن به فوتبال اروپا، دوست دارد در تراکتورسازی بازی کند و به طرفداران آذری این تیم علاقه‌مند است. اگر شرایط جور شود سروش در تراکتورسازی می‌ماند و ان‌شاءالله به توافقات نزدیک می‌شویم. به خود رفیعی هم گفته‌ام که صلاح او باقی ماندن در تراکتورسازی است.

وی درباره حواشی رخ داده در بازی استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: همه جای ایران سرای من است. به همه قومیت‌ها احترام می‌گذاریم. من به خاطر همین مسائل به مدت ۱۰ سال با یک برنامه تلویزیونی قطع ارتباط کردم. معتقدم ایران از نظر هوش، استعداد، تیپ، قیافه و... جزو کشورهای نخست دنیاست. اگر زیرساخت‌های خوب فراهم شود نیروی انسانی مناسب در ایران وجود دارد. ایران قدمت ۱۲ هزار ساله دارد و باید به همه قومیت‌ها احترام بگذاریم.

 قلعه نویی درباره شکست تراکتورسازی مقابل سپاهان گفت:ما مقابل سایپا خوب نبودیم اما در بازی با سپاهان علی‌رغم اینکه در حد و اندازه‌های خودمان ظاهر نشده بودیم، باز هم مستحق شکست نبودیم و می‌توانستیم یک تساوی بگیریم./کاپ


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار