مسؤول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش آبیک:

دانش‌آموزان هندبالیست آبیکی به مرحله استانی راه یافتند

مسؤول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: تیم برتر دانش‌آموزان هندبالیست دختر و پسر این شهرستان به مسابقات استانی راه یافتند.
کد خبر: ۳۴۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 26 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مصطفی قاسمی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: مسابقات هندبال آموزشگاه‌های دخترانه منطقه شهرستان آبیک در مقطع ابتدایی با حضور هشت تیم در سالن امام علی(ع) برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات دبستان دخترانه بنت‌الهدی شهر آبیک به مقام قهرمانی دست یافت و توانست جواز ورود به مسابقات استانی که در بهمن ماه برگزار می‌شود را کسب کند.

مسؤول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: در مسابقات هندبال آموزشگاه‌های منطقه، دانش‌آموزان دبستان دخترانه شهید افتخاری مقام دوم را کسب کردند و دانش‌آموزان دبستان هاجر هم توانستند مقام سوم را از آن خود کنند.

قاسمی‌فرد اضافه کرد: فاطمه بذرافکن سرپرستی مسابقات هندبال دختران را بر عهده داشت و مریم علیخانی، اعظم فلاح‌حسینی و نریمانی داوران این مسابقات بودند و مربیان تربیت بدنی مدارس هم تیم‌های خود را همراهی کردند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات هندبال آموزشگاه‌های منطقه در مدارس متوسطه اول پسرانه خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید وادی‌پور بر سکوی قهرمانی ایستادند و به مسابقات استانی راه یافتند.

این مسؤول بیان کرد: در این دوره از مسابقات، دانش‌آموزان مدرسه متوسطه اول شریعتی شهر آبیک به مقام دوم دست یافتند و دانش‌آموزان مدرسه دانشوران هم به کسب مقام سومی بسنده کردند.

مسؤول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک افزود: محمد اسکندری سرپرستی مسابقات هندبال پسران را بر عهده داشت و مربیان هم تیم‌های دانش‌آموزی خود را همراهی کردند.

قاسمی‌فرد ادامه داد: در صورت کسب مقام نخست توسط دانش‌آموزان هندبالیست دختر و پسر شهرستان آبیک در مسابقات استانی، به مسابقات کشوری اعزام شده و در صورت موفقیت در مسابقات استانی به مسابقات بین کشوری هم راه می‌یابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار