آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار امام

استادیوم یادگار امام آماده میزبانی لیگ برتر است.
کد خبر: ۳۵۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 28 December 2016
به گزارش تابناک : پس از ماهها استادیوم یادگار امام(ره)تبریز آماده میزبانی از مسابقات لیگ برتر است و  کار نصب 10 هزار صندلی در حال پایان است.

به گزارش نامه نیوز ، این استادیوم با ظرفیت حدود 70 هزار نفر با طرحی شبیه ورزشگاه هیروشیمای ژاپن برخوردار است و اکنون پس از ورزشگاه آزادی تهران و نقش جهان اصفهان به عنوان سومین ورزشگاه مجهز به سیستم گرمایش از کف شناخته می شود. این زمین هشت هزار متری پیشتر به دلیل مجهز نبودن به سیستم گرمایش از کف همواره در برابر سرما با چالشی جدی در سال های اخیر روبرو بوده است که فرایند بازسازی آن از خردادماه امسال و در نخستین گام با عملیات خاکبردای زمین چمن آغاز شد و با تحکیم بستر و شیب بندی آن با ضخامت 60 سانتیمتر در لایه های 15سانتی متری و نصب لوله های زهکش به متراژ دو هزار متر دنبال شد.

این سیستم گرمایش دارای سنسور حرارتی و نمایشگر در چهار نقطه زمین بوده که لوله های گرمایش از کف در متراژهای 40 هزار متر نصب شده است تا با این زیرسازی عملیات چمن رول از سوی پیمانکار ایرانی به زیر کشت برود. همچنین زمین چمن این ورزشگاه از نوع سردسیری بوده که تا سرمای منفی 18درجه مقاوم است. با توجه به اهمیت بازسازی زمین چمن این ورزشگاه با آخرین شیوه های روز دنیا و منطبق با استاندارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا و تاکید مسئولان ورزشی، از چمن رول داخلی با بذر هلندی استفاده شد. بذری که در ورزشگاه های ملی فوتبال اروپا و آمریکا استفاده می شود و تحت تایید فیفا نیز است.


منبع : کاپ
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار