جشنواره "کالای ایرانی بخریم" در شیراز

جشنواره بزرگ حمایت از کالای ایرانی در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵ 19 January 2017
تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:به گفته حق نگر عضو شورای اسلامی شهر شیراز ،تمرکز و تاکید بر ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و بررسی مشکلات تولید و مصرف کالاهای داخلی از اهداف این جشنواره بود.
در این جشنواره که جمعی از کارآفرینان ،تولید کنندگان ومسئولان حضور داشتند ،معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت، تداوم برخی روشهای سنتی در تولید، نداشتن شناخت کافی تولید کنندگان از  سلیقه مصرف کننده،ضرورت هزینه کرد برای تبلیغات صحیح کالای ایرانی،رعایت حقوق مصرف کننده و تقویت روحیه مطالبه گری در مشتریان نسبت به تولید کالاهای با کیفیت، را از جمله مشکلات و فاکتورهای مورد توجه در ارتقاء فرهنگ مصرف کالای ایرانی ضروری خواند.
رضایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:کیفیت و قیمت از مهمترین معیارهای مورد توجه مردم در خرید کالا ها ذکر است.
وی  افزود:توجه مسوولان به نخریدن کالاهای خارجی و نیز انجام تعهدات وایجاد  پشتوانه های  تولیدی برای کالای ایرانی را از عاملهای مهم تشویق و ترغیب مردم برای مصرف کالای ایرانی عنوان کرد.
حجه الاسلام مرادی امام جمعه شهرکهای غرب شیراز در این جشنواره نخریدن کالاهای قاچاق،تحریم خرید و فروش کالاهای خارجی، و توجه به الگوی مصرف را از مولفه های مهم تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید کنندگان کالاهای ایرانی خواند.
در پایان همایش از کارآفرینان،تولید کنندگان و واحد های تولیدی برتر استان فارس با اهدا تندیس نشان ایرانی تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار