قضات نباید دغدغه معیشتی داشته باشند

کد خبر: ۳۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵ 19 May 2015
رییس کل دادگستری استان البرز گفت: در دستگاه قضا، کارکنان و قضات به هیچ عنوان نباید دغدغه معیشتی داشته باشند.

احمد فاضلیان افزود: در دستگاه بسیار مهمی مانند دادگستری یکی از عوامل مهم ایجاد بهره وری رفع دغدغه های معیشتی قضات و کارمندان است و برای رسیدن به این موضوع مهم بایستی به لحاظ امکانات شرایط خوبی داشته باشیم.

وی اظهار کرد: توجه به نیازهای مادی و غیر مادی و فراهم کردن بستر مناسب برای افزایش راندمان کاری با بهترین مدل می تواند دستگاه قضا را در پیشبرد اهداف خود کمک کند.

رییس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: در شرایط فعلی اعتقاد دارم دستگاه قضا استان البرز به لحاظ بودجه و امکانات شرایطی به مراتب بهتر از این می تواند داشته باشد که تا کنون محقق نشده است.

فاضلیان ادامه داد: هم اکنون بیش از 50 درصد فضای فیزیکی دادگستری استان البرز استیجاری است و از نظر تجهیزاتی نیز شرایط به هیچ عنوان مطلوب نیست.

وی گفت: اکنون شرایط به گونه ای است که حتی امکان تاسیس یک شعبه جدید را هم نداریم و ناچار هستیم با همین روند کار را ادامه دهیم و در مواقع لزوم برای پاسخگویی به مراجعان با ایجاد چادرهایی در محوطه دادگستری کارها را انجام دهیم.

فاضلیان با تاکید بر اهمیت حوزه مالی و پشتیبانی در ساختار سازمانی، گفت: این معاونت نقشی بی بدیل در جهت دستیابی به اهداف مهم و از پیش طراحی شده سازمانی دارد و می تواند در رشد کارایی موثر باشد.

وی افزود: حوزه مالی در هر سازمانی مثل قلب برای انسان است، اگر قلبی سالم باشد و به خوبی فعالیت کند، خون را به جریان انداخته و به همه اجزای بدن تزریق می کند و اگر حوزه مالی توانمند و پویا باشد نشاط و امید را به سازمان تزریق می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار