بخاطر کمبود تجهیزات،بیماران به مراکز دانشگاهی مراجعه می کنند

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بیش از 85 درصد بیماران برای درمان به مراکز دانشگاهی مراجعه می‌کنند که توسعه و تجهیز بیمارستان‌ها بیش‌ازپیش در استان فارس به‌ویژه شیراز احساس می‌شود.
کد خبر: ۳۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱ 20 May 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:افشین امینی عصر امروز در یازدهمین پودمان علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سخنانی اظهار داشت: خدمات‌رسانی درمانی و بهداشتی به استان‌ها باید از طریق دولت صورت گیرد و در این راستا احداث بیمارستان بزرگ نمازی با یک‌هزار و 200 تخت و نیز مراکز درمانی در نی‌ریز، مرودشت، رستم و چند بیمارستان دیگر در دستور کار این مرکز دانشگاهی است.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح تحول بهداشت و سلامت در 142 خانه بهداشت و نیز بیش از 500 طرح در زمینه‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی و پژوهشی سلامت از دیگر برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی است.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: به‌جز چند بیمارستان بزرگ که نیاز به اعتبار و زمان دارد تمام پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی به پایان می‌رسد.

امیری بیان داشت: وزارت بهداشت در سال جاری نیز در حوزه درمان و بهسازی اورژانس، ساخت و بهسازی بلوک‌های زایمان و مراکز سرطان و نیز مرمت و بازسازی بیمارستان‌ها فعالیت‌های چشمگیری را آغاز کرده و تا رسیدن به اهداف خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

وی اضافه کرد: توجه به کمبود تخت‌های بیمارستانی از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی است که با تأمین اعتبار درصدد رفع این مشکل در تمام بیمارستان‌های استان فارس هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار