تودیع و معارفه ای که همه در آن خوشحال بودند/رونمایی از جریانی که فارغ از تعلقات سیاسی در حال رشد دادن به نخبگان استان است + تصاویر

در این آئین نکات قابل توجهی بود که نشان می داد کارکنان این اداره کل از اتباطات خوب و دوستانه ای با هم برخوردارند و در سخنان خود همگی از هم رضایت کامل داشته و برای موفقیت در پست های جدید آرزوی موفقیت می کردند.
کد خبر: ۳۷۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶ 09 February 2017
ظهر امروز آئین تکریم و معارفه ی  معاونین مدیریت و توسعه منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این آئین نکات قابل توجهی بود که نشان می داد کارکنان این اداره کل برخلاف اینگونه مراسمات که معمولا ناگفته ها ! یک مرتبه گفته می شوند ! از اتباطات خوب و دوستانه ای با هم برخوردارند و در سخنان خود همگی از هم رضایت کامل داشته و برای موفقیت در پست های جدید آرزوی موفقیت می کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این آئین با حضور مدیرکل و کارکنان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در نماز خانه ی این اداره برگزار شد تا مدیر کل این نکته را متذکر شود که افراد زیادی در این نماز خانه تکریم و معارفه شده اند و کارمند و مسئول خوب کسی است که در جهت موفقیت و خدمت به مردم حرکت کند  اما متاسفانه برخی مدیران باری به هرجهت هستند که فقط تلاش می کنند مسئولیتی بگیرند و صبح را به شب برسانند.
 
تودیع و معارفه ای که همه در آن خوشحال بودند/رونمایی از جریانی که فارغ از تعلقات سیاسی در حال رشد دادن به نخبگان استان است + تصاویر 
 
وی با اشاره ویژگی های مدیر خوب  افزود : مدیرانی هستند که اگر کار مردم روزی انجام نگرفت ، آن شب خواب به چشم خود نمی بینند .ضمن اینکه کارمند خوب هم کسی است که از روابط عمومی قوی و انضباط کاری برخوردار باشد.
محمود باقری در ادامه ، اظهار کرد: آقای احمدی یکی از کارمندانی بود که به دنبال بهتر بودن بود و من ویژگی یک کارمند خوب را در آقای احمدی می دیدیم.
وی در ادامه افزود: آقای احمدی یک نیرو مالی نبود اما وقتی پا به این کار گذاشت، سعی کرد همه چیزها را به خوبی یاد بگیرد.
در ادامه باقری با لحن شوخی بیان کرد: آقای احمدی وقتی آمد یک چماق همراه خودش داشت که کم کم با مجموعه همراه شد.
رونمایی از جریانی که به دنبال پر و بال دادن به فرزندان کهگیلویه و بویراحمد
جهانبخش احمدی معاون سابق مدیریت و منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بود که کلید دفتر خود را به همکار دیگرش عادل داوودی داد تا از این اداره کل خداحافظی کرده و در محلی دیگر به ارائه خدمت بپردازد.
احمدی در این آئین با اشااره به اینکه مدیریت اسلامی و اصولی را از آقای باقری یاد گرفته است در خصوص عملکرد کاری خود افزود : ارتقا چند نمایندگی در سطح شهرستان ها به اداره و تحویل دادن اداره کل بدون یک ریال بدهی از مهمترین کارهای است که در طول خدمت من انجام گرفت . ضمن اینکه در این دوره اعتبارات با افزایش 38 درصدی همراه بود.
 
وی افزود: از همه حلالیت می طلبم و اگر گاهاً با فردی یا کارمندی درگیر شدم و یا رفتار نامناسبی صورت گرفته از همه معذرت می خواهم و حلالیت می طلبم و امیدوارم که این برادر خود را مورد بخشش قرار دهید.
احمدی در پایان سخنان خود از یک جریان در خارج از استان صحبت کرد که فارغ از مسائل قومی ، سیاسی و حزبی ، در حال میدان دادن به فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در همه سطوح ، خصوصا در مناسب کشوری هستند و سعی در رشد دادن به نخبگان استان هستند.
وی ضمن اشاره به عقیده ی این جریان برای تلاش جهت توسعه ی استان از سیاسیون، بزرگان، اصحاب رسانه و همه افراد خواست از این جریان حمایت کنند.

در ادامه این مراسم عادل داوودی معاون جدید مدیریت و منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از تلاش خود برای انجام وظایف محوله سازمانی خبر داد و گفت : کارها را با کمک همکاری مدیرکل محترم و همه همکارانم پیش خواهم برد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار