استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:

دستگاههای اجرایی استان مکلف به خرید از کارگاههای تولیدی استان هستند

استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاههای اجرایی استان موظف و مکلف به خرید از کارگاههای تولیدی استان هستند.
کد خبر: ۳۷۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ 12 February 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری، محمد رضا صالحی در جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان اظهار داشت: حمایت از تولیدات داخلی استان باید در دستور کار مدیران و مسولان استانی باشد.
صالحی افزود: کارگروهی متشکل از کارشناسان و مشاوران دستگاههای اجرایی جهت بررسی و ارائه راهکاری مشخص و مناسب جهت چگونگی استفاده دستگاههای اجرایی از تولیدات داخلی استان تشکیل شود.
وی ادامه داد: بخش خصوصی نیز باید فعال شود و کالاهای مورد نظر جهت خرید و فروش در سامانه خرید ثبت شود تا از ایجاد رانت خواری جلوگیری شود.
صالحی تاکید کرد: در تعریف ویژگی اقتصاد مقاومتی تولید باید برونگرا باشد و قابلیت رقابت از نظر کیفیت و قیمت را با کالاهای خارجی داشته باشد.
وی تصریح کرد: در خصوص خرید و فروش کالا نباید هیچ گونه محدودیتی برای استان های دیگر داشته باشیم چرا که بروز این حرکت نتیجه ی متقابل را به دنبال خواهد داشت.
صالحی افزود: دستگاههای تولیدی ما باید با ظرفیت کامل به بهره برداری برسند و بنابراین حمایت ها در این زمینه باید افزایش یابد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری نیز گفت: پیشنهادات و نقطه نظرات استان خراسان شمالی نسبت به لایحه مربوط به مالیات و ارزش افزوده و همچنین حمایت از صادرات جمع آوری شد و به مرکز جهت بررسی ارسال گردید.
محمود دلپسند اظهار داشت: نگاه و تاکید ما حمایت از تولیدات داخلی است و در این راستا مدیران دستگاه های اجرایی در خصوص تهیه کالاهای مورد نیاز خود باید همراهی لازم را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار