فرماندار شهرستان آق قلا تاکید نمود:

استفاده از ظرفیت روحانیون و رسانه در ترویج فرهنگ نیکوکاری

فرماندار شهرستان آق قلا بر استفاده از ظرفیت روحانیون و رسانه در ترویج فرهنگ نیکوکاری تاکید نمود.
کد خبر: ۳۸۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 27 February 2017
 فرماندار شهرستان آق قلا بر استفاده از ظرفیت روحانیون و رسانه در ترویج فرهنگ نیکوکاری تاکید نمود.

جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور مدیران ادارات و نهادهای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، "امانگلدی ضمیر" در این جلسه با بیان اینکه "شاد کردن دل مومن عبادت است" توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری را از سفارشات موکد کلام وحی،پیامبر مکرم اسلام و بزرگان یادآور شد.

 وی یکی از مشکلات و آسیب های جامعه را ناشی از بی توجهی افراد به خانواده و نزدیکان اشاره داشت و خانواده را نقطه آغاز ترویج فرهنگ نیکوکاری و یاری رساندن به دیگران بیان داشت.

 فرماندار شهرستان آق قلا،ظرفیت خیرین و روحیه مشارکت مردم این شهرستان را در پیش قدم بودن انجام کارهای خیرخواهانه قابل وصف دانست و بر ایجاد مرکز نیکوکاری دائمی در شهرستان تاکید کرد.

 این مقام مسئول ادامه داد: مشارکت گسترده مردم در جشن نیکوکاری انگیزه خدمت رسانی را در مسئولین و خدمتگزاران افزایش می دهد و همگان باید برای توسعه و تقویت این فرهنگ تلاش نمائیم.

 لازم به ذکر است جشن نیکوکاری امسال در روزهای 19،18 و 20 اسفند همزمان با سراسر کشور در سطح مدارس،3 پایگاه ثابت و 5 واحد سیار کمیته امداد امام خمینی(ره) "میدان وحدت،پنج شنبه بازار آق قلا و شهر انبارالوم" و 8 مصلی های نماز جمعه شهرستان برپا خواهد شد شود.

 گفتنی است مردم نیکوکار و خیرخواه شهرستان آق قلا سال گذشته بالغ بر 250 میلیون ریال کمک نقدی در ایام پایانی سال به افراد نیازمند و محرومان تحت پوشش نهادهای حمایتی داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار