تحویل داوطلبانه ماهواره توسط مردم

فرمانده سپاه ناحیه کبودرآهنگ گفت: جمع‌آوری ۹۰ دستگاه ماهواره در یک مرحله با برگزاری نشست‌های بصیرتی و آسیب‌شناسی اجتماعی ماهواره در گل‌تپه و باهدف حفظ ارزش‌ها و کیان خانواده‌ها به‌صورت داوطلبانه تحقق‌یافته است.
کد خبر: ۳۸۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 01 March 2017
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از اقدام داوطلبانه ۹۰ خانوار بخش گل تپه در جمع‌آوری دیش‌ها و تحویل داوطلبانه آن به سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد.

به گزارش مهر؛ سرهنگ محمود بداغی از اقدام داوطلبانه بیش از ۹۰ خانوار بخش گل تپه در جمع آوری دیش ها و تجهیزات ماهواره ای خبر داد و اظهار داشت: اقدام این خانوارها به صورت خودجوش در روزهای پایانی سال ۹۵ نویدبخش خانه تکانی نوروزی و تزکیه نفس است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: جمع‌آوری ۹۰ دستگاه ماهواره در یک مرحله با برگزاری نشست های بصیرتی و آسیب شناسی اجتماعی ماهواره در گل تپه و با هدف حفظ ارزش ها و کیان خانواده ها به صورت داوطلبانه تحقق یافته است.

وی افزود: وجود ماهواره در منازل و استفاده از آن باعث در معرض تهدید قرارگرفتن خانواده های ایرانی و هجوم فرهنگی دشمنان به فرهنگ خانواده های ایرانی است.

بداغی با اشاره به وجود شبکه های فساد و ترویج بی بندو باری در ماهواره عنوان کرد: خانواده ها باید هوشیار باشند که شبکه‌های ماهواره به صورتی شیطانی مدیریت می شوند و هدف اصلی آنها ترویج بی بند و باری، عادی جلوه دادن ارتباط زنان و مردان نامحرم، عادی سازی خیانت زوجین و دریدن پرده های عفاف است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار