تشريح جزئيات تمهيدات سفرهاي نوروزي ريلي

مديرعامل راه آهن با بيان اينکه ارتقا ايمني و ارائه خدمات مناسب به مسافران، سرفصل فعاليت بخش ريلي است گفت: اولويت اصلي شرکتهاي مسافري ريلي رعايت ضوابط و قوانين ايمني است و شرکتها موظفند با برنامه‌ريزي مناسب در اين جهت گام بردارند.
کد خبر: ۳۸۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 02 March 2017
به گزارش تابناک : سعيد محمدزاده در چهارمين جلسه ستاد ارتقا ايمني با اشاره به اينکه سهم نيروي انساني در سوانح ريلي بيش از ديگر بخشهاست گفت: چنانچه سانحه اي در بخش حمل و نقل ريلي کشور رخ دهد، مسئولان ريلي موظف‌اند با ارائه آمار دقيق، تجزيه‌وتحليل مناسبي از سانحه داشته باشند.

وي افزود: با توجه به اينکه از ۲۵ اسفندماه شاهد اوج سفرهاي نوروزي هستيم بايستي اقدامات ضروري جهت اعزام به‌موقع مسافران در تمامي شبکه ريلي صورت گيرد.

محمدزاده تصريح کرد: اولويت اصلي شرکت‌هاي مسافري ريلي رعايت ضوابط و قوانين ايمني است و شرکت‌ها موظف‌اند با برنامه‌ريزي مناسب در جهت ارتقا ايمني‌بخش ريلي و ارائه خدمات مناسب به مسافران گام بردارند.

معاون وزير راه و شهرسازي ادامه داد: بازنگري طراحي ايستگاه‌ها و ارائه خدمات باکيفيت به مسافران، از اولويت‌هاي مديران و کارکنان راه‌آهن است و تمامي مديران نواحي موظف هستند اقدامات موردنياز را در اين زمينه انجام دهند.

به گفته محمدزاده؛ بهبود روش‌ها، تکميل پروژه‌هاي کوتاه‌مدت و انجام اقدامات ضروري در جهت دستيابي به اهداف برنامه‌هاي بلندمدت سه اولويت ديگر مديران راه‌آهن است.

مديرعامل راه‌آهن به تهيه گزارش‌هاي روزانه هواشناسي و ارائه آن به مديران کل مناطق و پيمانکاران و ... تأکيد کرد و گفت: مواردي ازاين‌دست بايد از قبل اطلاع‌رساني شود.

بررسي ابعاد گوناگون پروژه‌هاي ريلي و سنجش ميزان پيشرفت آن‌ها، افزايش ايمني در برگزاري مانورهاي مختلف، شناسايي و استفاده بهينه از ظرفيت‌هاي موجود ريلي، تجزيه‌وتحليل آمار سال‌هاي گذشته و استفاده از آن‌ها در تدوين برنامه‌ها و فرآيندهاي پيش رو و رعايت مقررات موجود از ديگر مواردي بود که مديرعامل راه‌آهن در اين جلسه بر انجام آن‌ها تأکيد کرد.



منبع : ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار