معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی:

آثار تاریخی، تنوع فرهنگی و زندگی مسالمت آمیزاقوام مختلف درآذربایجان غربی بسیاری از مسافران را برای گشت و گذاربه این استان ترغیب می کند.

معاون امور عمرانی استاندارآذربایجان غربی در دومین جلسه ستاد اجرایی تسهیلات خدمات سفر استان که در محل سالن الغدیر نیروی انتظامی برگزارشد گفت:آذربایجان غربی با طبیعت سرسبز و بکر و تنوع آثار تاریخی همواره مورد توجه مسافران و گردشگران بوده است و داشتن اقوام وادیان مختلف با فرهنگ های غنی خود که سالیان دراز بطور مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می کنند بسیاری از مسافران را برای گشت و گذار در این استان تراغیب می کند.
کد خبر: ۳۹۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 08 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی: معاون امور عمرانی استاندارآذربایجان غربی در دومین جلسه ستاد اجرایی تسهیلات خدمات سفر استان که در محل سالن الغدیر نیروی انتظامی برگزارشد گفت:آذربایجان غربی با طبیعت سرسبز و بکر و تنوع آثار تاریخی همواره مورد توجه مسافران و گردشگران بوده است و داشتن اقوام وادیان مختلف با فرهنگ های غنی خود که سالیان دراز بطور مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می کنند بسیاری از مسافران را برای گشت و گذار در این استان تراغیب می کند.
تقی کهوریان همچنین با اشاره به سفارش خداوند در قرآن کریم برای انجام سفر خاطرنشان کرد:در اسلام و احادیث معصومین به سفربرای کسب تجربه و شناخت بهتر خالق هستی تاکید شده و امیدوارم در این ایام فرصت انجام سفر برای هریک از هموطنان عزیز فراهم شود.
وی با اشاره به آمادگی دستگاههای اجرایی و خدمات رسان برای پذیرایی از مسافران نوروزی افزود:شعار نوروز امسال " نوروز متمایز با خدمات بهتر" است و تمامی دستگاههای اجرایی، خدماتی و فرهنگی باید به برنامه ها و تعهدات خود عمل کرده و چنانچه موردی باشد باید با تذکر به یکدیگر در جهت اجرای شایسته و دقیق کارها تلاش کنیم.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در ادامه با تاکید بر آسیب شناسی ابعاد مختلف سفرهای نوروزی و خدمات پیش بینی شده توسط دستگاههای مسئول اظهار داشت:با نظارت جامع و مستمربر فعالیت اماکن خدماتی و بررسی و ارزیابی برنامه های متنوعی که نهادها و ارگانهای مختلف برای اجرای در این ایّام در دستور کار دارند باید در ارتقاء کیفی برنامه ها و جلب رضایت مسافران دقت و اهتمام بیشتری انجام شود.
فرمانده انتظامی استان نیز با تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت و آغاز ایام نوروزگفت :پلیس همانند سالهای قبل آماده است تا در سال 96 هم خدمات خوبی را در حوزه های امنیت و ترافیک برای هموطنان و هم استانی ها ارایه کنند.
ناصر اصلانی با اشاره به شعار سال 96 پلیس تصریح کرد: امسال با شعار آرامش و نشاط بهاری با قانونمندی ونظم اجتماعی سعی داریم آمار تخلفات و بزهکاریهای اجتماعی را که در این ایام روی می دهد به حداقل برسانیم.
مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از میزبانی نیروی انتظامی گفت: شعار امسال ما ارایه خدمات بهتر و نوروزی متفاوت است که امیدواریم با تعامل و هماهنگی همه دستگاهها بتوانیم زیر چتر واحد به مسافرین نوروزی ارایه خدمات کنیم.
جلیل جباری با اشاره به برنامه نوروزگاه تصریح کرد : با همکاری دستگاههای فرهنگی و با هماهنگی استاندار و معاونین امور عمرانی و سیاسی استانداری آذربایجان غربی درصد اجرای برنامه های متنوع فرهنگی با بهره مندی از توان  سمن ها هستیم.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اشاره کرد: علاوه بر مرکز استان برنامه نوروزگاه را در شهرستانهای خوی ، مهاباد و نقده  با همکاری فرمانداران این شهرستانها اجرا خواهیم کرد.
جباری افزود :معرفی استان آذربایجان غربی و فرهنگ غنی آن از اولویت های کاری ما در برنامه نوروزگاه میباشد.
رییس جامعه هتلداران و مهمانپذیرداران استان آذربایجان غربی نیزگفت: همانند سنوات گذ شته همه هتلداران و مهمانپذیرداران استان آذربایجان غربی با تخفیف 25 درصدی در ارایه خدمات خدمات آماده پذیرایی از مهمانان و مسافرین نوروزی هستند.
در ادامه این جلسه هریک از مدیران دستگاههای اجرایی و خدماتی عضو ستاد اجرایی تسهیلات خدمات سفر گزارشی از برنامه های ویژه نوروز را ارائه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار