مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین خبر داد

کاهش 66 درصدی عملیات آتش‌نشانی در چهارشنبه‌سوری امسال

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در چهارشنبه‌سوری سال جاری نسبت به سال گذشته، 66 درصد کاهش عملیات داشتیم.
کد خبر: ۳۹۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 16 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، ابوالفضل ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره حوادث چهارشنبه‌سوری اظهار داشت: با توجه فرهنگ‌سازی و همکاری مطلوبی که با رسانه‌ها، صدا و سیما و آموزش و پرورش صورت گرفت، روزانه 15 نفر نیرو از سوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین به مدارس راهنمایی و دبیرستان پسرانه و دخترانه برای گفتن نه به چهارشنبه‌سوری اعزام شدند.

وی ادامه داد: 150 مدرسه تحت پوشش نیروها و کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین قرار گرفت که در خصوص خطرات چهارشنبه‌سوری و استفاده از مواد محترقه مطالبی بیان کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اضافه کرد: رسانه‌های استان از جمله صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و جراید همکاری لازم را با این سازمان انجام دادند که جای قدردانی است.

ذوالقدر ادامه داد: موفق شدیم به نتیجه مطلوبی برسیم چراکه دانش‌آموزان با نوشتن میثاق‌نامه‌هایی که در آن به شهدای آتش‌نشان اشاره شده بود، عهد و پیمان خود را با شهدا نوشته بودند که کمتر از مواد محترقه استفاده کنند.

این مسؤول ضمن قدردانی از مدیران، معلمان، مسؤولان و اولیایی که در این امر سازمان آتش‌نشانی را یاری کردند، تصریح کرد: در چهارشنبه‌سوری سال جاری نسبت به سال گذشته، 66 درصد کاهش عملیات داشتیم و در مجموع شب گذشته 25 عملیات از سوی نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با بیان اینکه از 25 عملیات، 24 عملیات جزئی(آتش‌سوزی سطل‌های آشغال) بود، عنوان کرد: یک مورد انفجار در ابتدای خیابان نخبگان صورت گرفته بود که یک جوان به شدت آسیب دیده و به دلیل جراحات وارده به تهران انتقال داده شد.

ذوالقدر گفت: مأموران آتش‌نشانی موفق شدند نسبت به اطفا حریق اقدامات لازم را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار