شناسایی و انهدام 51 باند سارقین در سال 95 در شهرستان بوشهر

فرماندهي انتظامي شهرستان بوشهر گفت: در سال گذشته پلیس شهرستان بوشهر موفق به شناسایی و انهدام 51 باند سارقین در سطح این شهرستان شود.
کد خبر: ۴۰۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 03 April 2017
ابراهیم عرب‌زاده اظهار داشت: در سال 95، پلیس شهرستان بوشهر موفق به افزایش 19 درصدی کشف جرایم خشن نسبت ب سال 94 شده است.

وی اضافه کرد: در سال 95 تعداد تماس های تلفنی با مرکز 110 این شهرستان 32 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است و همچنین تماس های منجر به عملیات توسط واحدهای تابعه شهرستان 10 درصد افزایش را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر عنوان کرد: در سال 95 ، 23 مرحله طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در شهرستان بوشهر به مرحله اجرا گردید که در همین خصوص 14 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و کشفیات انواع مواد مخدر افزایش 38 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده است.

وی عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که به عنوان یک اولویت‌های پلیس شهرستان بوشهر در سال 95 دستور کار قرار گرفت، موضوع برخورد با سرقت جزء و کلان بود که با تشکیل یک تیم کاملا تخصصی، موفق به انهدام 51 باند سرقت در سطح شهرستان بوشهر شده‌ایم.

عرب‌زاده ادامه داد: برای سال 96 نیز پلیس شهرستان بوشهر برنامه‌های مختلفی در راستای تامین امنیت پایدار در سطح این شهرستان پیش‌بینی کرده که انتظار می‌رود با اجرای آن، افزایش کشفیات در کنار کاهش جرائم به دنبال داشته باشد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار