طرح بهار رستگاری در دانشگاه آزاد

به همت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی همدان در طرح بهار رستگاری دو زندانی آبرومند جرائم غیر عمد در شب عید کنار خانواده‌های خود بودند.
کد خبر: ۴۰۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 04 April 2017
به همت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی همدان در طرح بهار رستگاری دو زندانی آبرومند جرائم غیرعمد در شب عید کنار خانواده‌های خود بودند.

به گزارش ایسنا،به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، به همت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی همدان با استعانت از حضرت باريتعالي و در پاسخ به فراخواندن مؤمنين به سوي كار نيك و رستگاري در اقدامي خداپسندانه، سنت حسنه باقيات الصالحات را در روزهای پایانی سال 1395 در محيط مقدس دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان جاري کردند.

مجموعه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی همدان به همراه هیئت رئیسه این دانشگاه امسال براي نخستين‌بار به عنوان آغاز يك حركت انسان‌دوستانه ماندگار، هزينه مربوط به خريد هديه يادبود عيد نوروز را صرف پرداخت جرائم و آزادي چندتن از زندانيان آبرومندي کردند كه به خاطر عدم توانايي در پرداخت جريمه يا ديه جرائم غيرعمد، مدتي است از حضور در جمع خانواده محروم بوده و فرزندانشان در آستانه بهار، اميد به كرم خيرين نيكوكاري داشتند كه دعاهاي خود را نثار بزرگي و نوع‌دوستي آنان کنند.

در همین راستا و به همت و همیاری مجموعه همکاران دانشگاه آزاد اسلامی همدان دو زندانی آبرومند جرائم غیرعمد در شب عید آزاد شده و در روزهای آغاز سال 1396 کنار خانواده‌های خود بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار