ثبت 56اشتغالزایی درسامانه اداره کارتویسرکان

فرماندار تویسرکان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 56 مورد اشتغالزایی در سامانه رسمی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان تویسرکان ثبت شده است.
کد خبر: ۴۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 28 May 2015

فرماندار تویسرکان گفت: اکنون توسعه اقتصادی با هدف اشتغالزایی و بهبود فضای کسب و کار و تولید از مهمترین اولویت های مدیریتی کشور است.

به گزارش ایرنا ؛ مهرداد موسوی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تویسرکان افزود: در شرایط کنونی مهمترین مساله در مسیر توسعه پایدار کشور، اشتغالزایی است که در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی از اثر گذاری بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: شرایط کشور در مقطع کنونی یک شرایط خاص است که موجب افزایش نرخ بیکاری در سطوح مختلف جامعه شده است.

موسوی ادامه داد: درسال های گذشته کشور با سرعت به سمت صنعتی شدن حرکت نکرد و جنگ هشت ساله تحمیلی نیز بخش زیادی از توان اقتصادی و مالی کشور را به سمت و سوی خود جذب کرد و به دنبال آن تحریم های شدید اقتصادی از سوی دشمنان، به مشکلات این حوزه دامن زد.

فرماندار تویسرکان تصریح کرد: ایران کشوری پهناور با موقعیت خاص استراتژیک، برخوردار از نیروی انسانی جوان و منابع خدادادی انرژی است اما نظام سلطه از پیروزی انقلاب اسلامی با انواع تحریم های اقتصادی و فشارهای سیاسی، مشکلات زیادی برای کشور ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: اگر نظام استکبار جهانی دست از دسیسه ها و شیطنت های خود بردارد ایران به عنوان یک عضو آزاد در جامعه بین المللی از شرایط اقتصادی بهتری برخوردار خواهد شد.

موسوی خاطر نشان کرد: با این حال نباید از کنار مساله اشتغالزایی به راحتی عبور کرد زیرا میزان نرخ بیکاری در کشور بالا است.

به گفته موسوی با استفاده از ظرفیت های داخلی، امکانات و توانمندی های ملی و برنامه ریزی های دقیق راهبردی می توانیم حوزه اقتصاد و اشتغال کشور را بسیار پویاتر از شرایط کنونی بکنیم.

وی تاکید کرد: راه اندازی واحدهای تولیدی و گسترش فعالیت این دست واحدها که نیروهای انسانی جدید را وارد چرخه کار می کنند باید همواره مد نظر مسوولان و سرمایه گذاران قرار بگیرد.

موسوی اضافه کرد: به رغم لزوم اجرای دقیق قوانین و مقررات، بانک ها و دستگاه های اجرایی مرتبط باید روند پرداخت تسهیلات به افراد دارای اهلیت و متخصص در بحث کارآفرینی را روان سازی کنند.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد یک هزار و 85 نفر بیمه اولی در سطح استان همدان داشتیم گفت: از این میزان، 950 نفر مربوط به شهرستان تویسرکان است.

وی یادآور شد: استان همدان در سال گذشته پس از استان مرکزی، رتبه برتر اشتغالزایی در کشور را به خود اختصاص داد.

امیر بنی اردلان، رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی تویسرکان نیز در این نشست گفت: دستگاه های اجرایی باید واحد نظارت بر روند ایجاد فرصت های شغلی در دستگاه خود را فعال کنند و برنامه های خود را برای افزایش اشتغالزایی در بخش های مختلف شهرستان اعلام نمایند.

از ابتدای سال جاری تا کنون 56 مورد اشتغالزایی در سامانه رسمی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان تویسرکان ثبت شده است.

تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است.
چقدر بي منطق اين جمله تكرار ميشود
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار