قدردانی جمال لیوانی ازهمکاری مدیرکل مدیریت بحران استان در سالی که گذشت

طی نشستی که با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان و مدیر عامل گاز استان برگزار شد از مساعدت و همکاری صادقعلی مقدم قدر دانی شد.
کد خبر: ۴۰۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 09 April 2017
طی نشستی که با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان و مدیر عامل گاز استان برگزار شد از مساعدت و همکاری صادقعلی مقدم قدر دانی شد.

 در این نشست صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل گازگلستان ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی پر خیر و برکت گزارشی از اقدامات انجام شده شرکت گازدرزمینه مدیریت مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی در فصل سرد سال ارائه نموده و از مساعدت و تعاملات بسیار خوب و مطلوب مدیریت بحران استان کمال تشکر و قدر دانی را بعمل آورد.

جمال لیوانی گفت: خوشبختانه استانداری و مدیریت بحران استان در فصل زمستان سال گذشته نهایت همکاری را با این شرکت اعمال داشته و از هر گونه کمک و همیاری دریغ نکرده اند که این امر برای ما قوت قلبی بوده و ما خود را هیچ وقت تنها احساس نمی کردیم و با سرعت روند خدمت رسانی به مردم عزیز را ادامه می دادیم.

  وی تصریح کرد: اگر همکاری ومساعدت مدیریت بحران استان و همچنین سایر دستگاههای ذیربط نبود نمی توانستیم خدمات خود را به صورن مطلوب و شایسته به مردم شریف ارائه دهیم لذا در سایه این همدلی و تلاش و پشتیبانی های انجام شده توانستیم فصل سرما را بخوبی سپری نمائیم.

  مدیر عامل گاز گلستان در ادامه افزود: خوشبختانه ادارات ذیربط نیز برای تامین سوخت جایگزین گاز برای بخشهای غیرخانگی در آمادگی کامل قرارداشتند و هر وقت که نیاز بود نهایت همکاری را با این شرکت داشتند.

  دراین جلسه همچنین صادقعلی مقدم مدیرکل مدیریت بحران استان ضمن خوشامدگویی وتبریک سال نو از زحمات،تلاشها و آمادگی گازگلستان در زمینه انجام اقدامات پیشگیرانه و اساسی به منظور جلوگیری از افت فشار گاز و قطع گاز مشترکین خانگی که در اولویت مصرف هستند در فصل سرما سال گذشته تقدیر کرده و بر آمادگی خود برای هرگونه همکاری اعلام نمود.

 شایان ذکر در پایان این نشست به پاس قدردانی از همکاری و تعاملات بسیار خوب ستاد بحران استان لوح سپاسی توسط مهندس جمال لیوانی مدیر عامل شرکت گاز به مقدم مدیر کل مدیریت بحران استان اهداء گردید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار