رایزنی های دیپلماتیک با کشور پاکستان انجام شده است

کد خبر: ۴۱۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 03 May 2017

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کل کشور گفت: خوشبختانه امنیت کامل در مرزهای سیستان وبلوچستان حاکم است.

به گزارش ایسنا_منطقه سیستان وبلوچستان، اسکندر مومنی در جمع خبرنگاران در شهرستان میرجاوه در رابطه با اقدام اخیر کشور پاکستان و شهادت مرزبانان استان اظهار کرد: رایزنی های دیپلماتیک با کشور پاکستانانجام شده است و مرزبانان اعتراض رسمی به کشور همسایه داده اند.

وی ادامه داد: صبر و تحمل کشور ما حدی دارد و ما انتظار داشته ایم که از سوی کشور همسایه خود شاهد این گونه حوادث نباشیم.

وی با بیان اینکه اگر این موضوع تکرار شود تصمیمات جدی تری گرفته خواهد شد عنوان کرد: انتظار ما از کشور همسایه انجام درست وظایفشان در آن سوی مرز است.

وی هدف از این اقدام کور و بی ارزش را در درجه اول ضربه زدن به مردم منطقه و جلوگیری از پیشرفت منطقه دانست و خاطرنشان کرد: از نظر نظامی، تاکتیکی و عملیاتی این عملیات فاقد هرگونه ارزشی بوده است.

سردار مومنی اظهار کرد: ما مقید به حق و حاکمیت کشور همسایه هستیم و تلاش کرده ایم نقض حاکمیت انها را نداشته باشیم که این امر بهانه ای برای جولان دادن آنها در مرز شده است.

وی در موردسرباز مفقود شده در جنایت اخیری که در مرز اتفاق افتاده بود عنوان کرد: براساس اخرین خبرها این سرباز مجروح شده بود، و پیگیری ها در مورد این سرباز جدی است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
سالهاست که می شناسیم این موش صفتها را . در تمام درگیریهای کوچک و بزرگ فقط کارشان نامردیست . استاندار مدارا کردن با این قوم خیانت به نظام است
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار