سرنخ‌هایی از عاملان حادثه تروریستی میرجاوه

کد خبر: ۴۱۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵ 01 May 2017

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: سرنخ‌هایی از عاملان حادثه تروریستی میرجاوه به دست آمده و گزارش‌هایی واصل شده که امیدواریم به زودی تحقیقات نتیجه دهد و عاملان را دستگیر و به سزای اعمالشان برسانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، صبح امروز نشست خبری حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد دادستان عمومی  و انقلاب زاهدان و محمدعلی حمیدیان دبیر ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی با اصحاب رسانه در زاهدان برگزار شد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در این نشست با اشاره به شهادت مرزبانان در میرجاوه اظهار کرد: سرنخ‌هایی از عاملان این حادثه تروریستی به دست آمده و گزارش‌هایی واصل شده است که امیدواریم به زودی تحقیقات ما نتیجه دهد و عاملان این حادثه تروریستی را دستگیر و به سزای اعمالشان برسانیم.

حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد افزود: قطعا این گونه افراد محارب هستند و ان‌شاءالله به زودی با دستگیری آنها و مجازات در ملأعام، برای سایرین درس عبرتی می‌شوند.

این مسؤول ادامه داد: رسالت رسانه‌ها در این استان با سایر استان‌ها با توجه به شرایط خاصی که این استان دارد متفاوت است و رسالت رسانه‌ها باید در راستای وحدت و انسجام ملی عمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار