دکتر صادق نجفي شهردار کلانشهر تبريز:

شور و نشاط مردم را قدر مي‌دانيم

شهردار تبريز گفت: شور و نشاط مردم را قدر مي‌دانيم و معتقديم که هيچ پاداشي، ارزشمندتر از ديدن شادي و نشاط شهروندان نيست.
کد خبر: ۴۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 31 May 2015

بهره‌برداري از مجموعه زمين‌هاي ورزشي پارک مهر ولايت در شهرک‌انديشه

با حضور شهردار تبريز، رييس و جمعي از اعضاي شوراي اسلامي شهر تبريز و در ميان استقبال پرشور شهروندان منطقه 7 تبريز، مجموعه زمين‌هاي ورزشي پارک مهر ولايت در شهرک انديشه تبريز به بهره‌برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار ما ؛ مجموعه زمين‌هاي ورزشي پارک ولايت، در رشته‌هاي مختلف تنيس، فوتبال، بسکتبال و واليبال طراحي و طراحي و اجرا شده است.

همچنين سامان‌دهي کوي بابالار شامل دو کوچه 10 و 12 متري، مسيرگشايي خيابان شهيد سعيدي آخمقيه به طول 500 متر و عرض 18 متر و کانال کرجان آخمقيه به طول 1447 متر، از ديگر اقدامات عمراني و خدماتي شهرداري منطقه 7 بود که روز گذشته افتتاح شد.

مجموعه اعتبار هزينه‌شده براي اجراي پروژه‌هاي فوق 77 ميليارد ريال عنوان شده است.

شور و نشاط مردم را قدر مي‌دانيم

شهردار تبريز گفت: شور و نشاط مردم را قدر مي‌دانيم و معتقديم که هيچ پاداشي، ارزشمندتر از ديدن شادي و نشاط شهروندان نيست.

به گزارش خبرنگار ما ؛ دکتر صادق نجفي در مراسم بهره‌برداري از پروژه‌هاي عمراني و خدماتي شهرداري منطقه 7 تبريز با بيان اين مطلب اظهار داشت: اجراي پروژه‌هاي عمراني شهر تبريز در يک سال اخير، با هدف تسهيل ترافيکي، کاهش آلودگي هوا و صرفه‌جويي در وقت و هزينه، پيش مي‌رود.

وي با بيان اين‌که اجراي بخشي از اين پروژه‌ها با تعريف منطقه معين، به يک منطقه کم‌برخوردار، مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: اين رويکرد، در توزيع منطقي بودجه و امکانات شهر، کارساز خواهد بود.

شهردار تبريز در ادامه با اشاره به سفر اخير رييس‌جمهور به شهر تبريز اظهار داشت: زمينه‌ها و ظرفيت‌هاي ارزنده‌اي که از رهگذر سفر رييس‌جمهور محترم به شهر تبريز، به خصوص در توسعه حمل‌و‌نقل ريلي و ناوگان اتوبوس‌راني و تاکسي‌راني، تعريف شده است، نقطه عطفي در تحول حمل‌و‌نقل درون‌شهري شهر خواهد بود.

دکتر نجفي اظهار داشت: بخشي از اين امکانات، در خدمت شاخص هاي توسعه حوزه شهرداري منطقه 7 خواهد بود.

شهردار تبري با اشاره به بهره‌برداري از فاز نخست پارک ولايت با حضور معاون رييس‌جمهور در سال گذشته اظهار داشت: در يک سال اخير، شاهد دو مراسم بزرگ بهره‌برداري در شهرک انديشه تبريز بوده‌ايم که اين امر نشان‌دهنده شتاب فعاليت‌هاي عمراني و خدماتي در اين شهرک است.

وي ادامه داد: با حمايت ونظارت کارساز شوراي اسلامي شهر تبريز، اين روند پرنشاط، با افزايش 20 ميلياردي توماني بودجه شهرداري منطقه7، شتاب بيشتري خواهد داشت.

دکتر نجفي، آسفالت مسير پل ورودي سردرود به داخل شهر، احداث بوستان 55 هکتاري ايثار در آرامستان وادي‌رحمت و اجراي فاز بعدي پارک طولي ولايت در شهرک انديشه را از ديگر طرح‌هايي خواند که در يک سال اخير، موجب دگرگوني چهره اين منطقه از شهر خواهد شد.

اختصاص 48 ميلياردتومان از بودجه شهرداري منطقه هفت به حوزه عمران

شهردار منطقه هفت تبريز گفت: بودجه شهرداري منطقه هفت، حدود 65 ميليارد تومان است که از اين رقم، 48 ميلياردتومان آن مربوط به حوزه عمران و 17 ميليارد تومان آن مربوط به بودجه جاري منطقه است.

به گزارش خبرنگار ما ؛مهندس حسن گنجي در مراسم بهره‌برداري از پروژه‌هاي عمراني و خدماتي شهرداري منطقه 7 تبريز، اظهار داشت: روال احداث زمين هاي ورزشي اين است که پس از احداث در اختيار اداره‌کل ورزش و جوانان قرار مي‌گيرد؛ با اين حال سعي داريم، زيرساخت‌هاي ايجاد شده ورزشي، با اجرا به صورت هيئت‌امنايي، به طور رايگان در اختيار شهروندان قرار گيرند.

وي ادامه داد: با توجه به اين‌که اعتباري از بودجه‌هاي ملي به شهرداري تعلق نمي‌گيرد و عمده درآمد شهرداري، از محل پروانه‌هاي ساختماني است، از شهروندان انتظار مي‌رود در حفظ و نگهداري تجهيزات راه‌اندازي‌شده همکاري بيشتر داشته باشند.

گنجي همچنين از آغاز فاز دوم پارک مهر ولايت در آينده نزديک خبر داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار